Že už jsem se hrabal v Bermůdském trojůhelníku, pohrabal jsem se taky v Ďáblově Trojúhelníku (také Dračí Trojůhelník) jihovýchodně od Japonska. Ačkoliv podmořská geomorfologie Bermůdského a Ďáblova není stejná, má do značné míry podobnou charakteristiku: Ačkoliv wikipedie a "skeptici" tvrdí cosi o tom, že Berlitzova kniha o Ďáblově trojůhelníku je jedinný zdroj informací, které jsou velice nepřesné, lžou jak když tiskne. Berlitz na tom udělal sice veliký kus práce, ale už je to taky nějakou dobu a nové události mu dávají zapravdu. Přesto bych v tom nehledal naprostou záhadologii. Alespoň jeden významný moderní Britský vrak byl nalezen na dně ve třech kilometrech a pozitivně identifikovaný. Stejně jako u Bermůdského trojúhelníku se setkáváme v Ďáblově Trojůhelníku s vyjímečným počasím, které je klohněno na místě, a to překvapivě rychle, včetně náhlých vzniků bouří velikosti a charakteru tajfunů.
To, že je těžké vraky, nebo i plovoucí pozůstatky najít je danné hlavně hloubkou, nedostatkem informace o lokalitě, omezenými výdaji, mořskými proudy, rizikem při špatných meteorologických podmínkách atd. Když to někdo zaplatí, očividně to lze. Nicméně.
Pro porovnání
BT - Silný severo východní Golfský proud omývající východní pobřeží Floridy
ĎT - Silný severo východní Kuručima proud omývající východní pobřeží Japonska
BT - Ústřední krouživý vír v rámci celé podmořské pánve Trojůhelníka
ĎT - Nepodařilo se mi zjistit
BT - Meandrující proudy vytvářející postranní víry dvojí rotace v rámci podmořské pánve
ĎT - Meandrující proudy vytvářející postranní víry dvojí rotace v rámci podmořské pánve
V obou případech jsou prody silně korigovány členitou pobřežní a podmořskou topologií vytvářející proměnlivé víření. V případě ĎT také protichůdné proudy v rámci podmořské pánve.
BT - vysoká tektonická činnost
ĎT - vysoká tektonická činnost
BT - přibližně 33. severní rovnoběžka
ĎT - přibližně 33. severní rovnoběžka
BT - Přibližně 78 poledník západní délky
ĎT - Přibližně 101 poledník východní délky
Oba sedí cca na stejném poledníku (kružnici) protínajícím zemské póly. Třetím bodem by logicky byl jižní pól jako zbývající vrchol rovnostranného trojúhelníku v kouli?
BT - Prakticky východní pobřeží kontinentu
ĎT - Prakticky východní pobřeží kontinentu
BT - Vysoký námořní provoz
ĎT - Vysoký námořní provoz
BT - Procentuelně nadměrný výskyt náhlých námořních a leteckých "událostí"
ĎT - Procentuelně nadměrný výskyt náhlých námořních a leteckých "událostí"
V obou případech nadmíru často a "nesmyslně" provázených neschopností posádky ať už odeslat SOS, což je otázka zmáčknutí gombíku už z dob mezi světovými válkami, nebo neschopností ostatního provozu a pozemních stanic odeslané SOS přijmout.
BT - Časté a velmi náhlé mlhy
ĎT - Časté a velmi náhlé mlhy
BT - Zajímavé příhody letců, kteří se setkali s úkazy časových neshod atp.
ĎT - Zajímavé příhody letců, kteří se setkali s úkazy časových neshod atp.
BT - Časté pozorování nevysvětlitelných světelných úkazů
ĎT - Časté pozorování nevysvětlitelných světelných úkazů
Pozorování UFO očividně materiální konzistence vynechám. To může být dané hustotou provozu a tím pozorovatelů v obou případech. Svádět "nehody" na ufóny považuji za nekritické, protože takové chování není kromě několika málo "nehod" na jejich agendě nikde jinde, kromě případů sebeobrany. Vezmu-li však v potaz seismiku, je o ní známo, že dokáže dělat zajímavé světelné efekty v atmosféře alespoň nedlouho před, při a po zemětřesení.
BT - Náhlé "mizení" plavidel a letadel oficiálně svalováno na počasí
ĎT - Náhlé "mizení" plavidel a letadel oficiálně svalováno na počasí
U lodí ještě, ty namají dost dobře možnost se vyhnout. U letadel těžko, ty mají dostatečnou rychlost se vyhnout a všude jinde to dělají, protože na to maj dost času díky meteorologii která je schopná většinu bouří po světě sledovat od jejich vzniku do jejich zániku. Alespoň tato dvě místa jsou však vyjímkou v tom, že bouře vznikají neuvěřitelně rychle a než jsou meteorologií rozeznány jako vznikající, je po lodi, či po letadle(ch), které se jim už nedokázaly vyhnout. Že spadne najednou více než jedno letadlo najednou v témže místě a ve stejném čase je Bermudskou historií, například letka dvou tankovacích vojenských letadel US army cca 1970, takže nejenom cvičná letka č.19 z 1945. Let č.19 by se mohl jevit jako připsatelný lidkému selhání, které evidentně sehrálo svou roli, ale opět se setkáváme s přerušovanou komunikací a neúspěchem odeslání polohy, kde by pak letadla musela nouzově přistát na oceánu díky prázdným bandaskám. Navíc velitel letky hlásil dlouho před poslední relací, že je nad Florida Keys, což je zatraceně jinde (500km), než kde měla letka být. Mohl se mýlit, ale také nemusel. Měl nalétaných 3000 hodin a oblast velice dobře znal. Navigaci měl v prachu díky selhání jak magnetického, tak gyroskopického kompasu a jel podle vizuální navigace právě jenom podle mapy ostrovů, kterou by snad už měl mít v makovici. Nicméně, kdo ví. Dostavil se k odletu pozdě a požádal o zrušení letu bez udání důvodů, což mu bylo zamítnuto. Jeden ze střelců se nedostavil vůbec a není záznam proč, jinak by jich tam zařvalo 15 a ne 14. Co se týče záchraného hydroplánu, který je letěl hledat, záchranná loď pobřežní služby spatřila ohnivou kouli výbuchu padající do vody a v místě našla trochu trosek snad z letadla a olejovou skvrnu. Tyto hydroplány prý byly pověstné tím, že měly tendenci takhle křápnout díky chronickým výparům leteckého benzínu v kabině. Stačilo si prý zapálit cigáro. Možná, ale pokud tím byly chronické, pochybuju, že by si to letci nerozkecali a nedali bacha. Nicméně, možná ne?
- Jaká to náhodička, že počasí má v těchto dvou místech (je jich ve skutečnosti prý 12, ale tyto dvě mají potřebný provoz na to, aby byly nejvýraznější) na zemi tak výrazné anomálie.
- Jaká to náhodička, že "mizení" letadel a lodí nebývá v těchto dvou místech hlášené ani automatickým S.O.S. zahrnujícím poslední polohu (jenom zmáčknout gombík).
- Jaká to náhodička, že se nedaří lokalizovat ani černé krabice, tedy automatické vysílače, které hlásí svou polohu po odpojení vnějšího zdroje elektřiny, tedy po ztroskotání. Nicméně z hloubky 2 a víc kiláků to asi nahoru neprojde.
- Jaká to náhodička, že nalezený nedávný vrak ohromné Britské moderní a tehdy 4 roky staré nákladní lodi měl uraženou špici a záď a nebyl zlomený veprostřed, což je tradiční místo zlomu takových námořních monster díky aktivitě a harmonické charakteristice vln v poměru k déĺce lodního trupu, na které je nehoda sváděna.
- Jaká to náhodička, že ač tato loď hlásila drsné počasí, měla mít při postupně vznikajícím problému postupného zaplavování podpalubí více než dost času nejen nastartovat automatické SOS, ale i hlásit svou zhoršující se situaci a konečně: Je to v prdeli, jdeme ke dnu". Nic z toho se neudálo. Loď se po posledním běžném hlášení prostě již nikdy neozvala. V tomto případě byla nalezena pátracími letadly olejová skvrna a záznam jej polohy také umožnil nalezení vraku. Mluvíme o lodi cca 300m dlouhé. Měla ulomenou špici a záď, ale sedí to na dně pohromadě, takže to šlo pohromadě ke dnu. Ulomená špice takového monstra se obvykle připisuje nárazu špice o dno, za předpokladu, že se loď například zapíchne do ohromné harmonické vlny, částečně zaplaví hlavně příď díky utrhaným deklům paluby a už se z toho nezvedne. Fajn. To není ale oficilání verze v tomto případě. Zde je to sváděno na sérii normálních vln vhodné délky, což povětšinou způsobí zlomení lodě v půli, pokud něco. Ale proč ulomená záď, i když až na dně?
http://www.marineinsight.com/wp-content ... ornado.jpg a to je prcek.
Že jsem si vlákno znova proběhl, nakopl mně zpětně Poota.
http://www.upramene.cz/forum/viewtopic. ... 33#p102233 Zde je ten zakopanej pes. opačná rotace víru skutečně způsobuje opačnou polaritu elektrického pole. To, že je elektrická polarita levotočivého vzájemně opačná na severní a jižní polokouli by se dalo odvodit od toho, že že tlakové výše nad severní a jižní polokoulí mají opačnou rotaci. Mezi ionosférou a zemí je neustále měřitelný velice znatelný elektrický náboj a pokud se do něj postaví takováhle elektricky nabitá káča, je nasnadě, že polarita bude určovat, jestli se bude káča nadlehčovat, nebo přitěžovat buďto shodnou, nebo opačnou polaritou. Zároveň je nasnadě, že ta elektrostatická polarita točivosti závisí na vertikálním sklonu siločar geomagnetického pole a že to má s Coriolis force prd společného a je zanedbatelná. Jde čistě o elektrickou homopolární indukci rotačního systému vodiče bez možnosti se vybít, dokud jeho náboj nedosáhne kritické hodnoty za danných podmínek Tento náboj je pak dále umocňovaný kondezací vodních částic díky pravo i levotočivému lokálnímu víření v rámci rozhraní mezi tlakovými nížemi a výšemi.
Ze svého pokusnictví vím, že právě toto rozhraní točivého systému vzduchu s částicemi vody má nejvyšší náboj a že střed je geometricky neutrální. Z pokusnictví jistého Joe Hidinga vím, že náboj se vždy šíří od centra k okrajům a že koncentrický kulový kondenzátor při výboji dokáže velice čiperně poskakovat jaksi se odrážeje elektrostaticky od ... no, asi gravitace, protože by si měl k zeni vytvořit, naindukovat opačný a naopak se přitáhnout, jako se přitahují papírky k nabitému plastikovému hřebenu.
To už mne zase přivádí k Pootovýmu jabkoidu. Pokud máme magnetickou polaritu řekněme tlakové výše vertikálně, jakože více či méně tomu nemůže být jinak, periferní elektrická a monopolární intenzita indukuje opačný náboj nejen o okolí, ale nejspíše se vrací i do centra výše a to opět vertikálně, takže nutně vzniká spirálové elektrické pole jabkoidu, které nemá žádný vyhraněný pól, ale jenom topologicky popsatelnou orientaci dvou opačných polarit, které vzájemně proti sobě cirkulují pro názornost v podobě uzavřených siločar.
Že jsem se zas rozkecal.
Hledaje obrázek, protože po netu jsou, narazil jsem na Ridinovo pokusnictví.
http://www.free-energy-info.co.uk/Rodin.pdf Ten takhle motal cívky.
Tihle taky
http://portal.groupkos.com/index.php?ti ... etic_Coils
Nemůžu nic najít jako obvykle, když hledám cosi specifického, ale na udělání si obrázku to stačí. Jo, a kdyby vám někdo tvrdil, že
elektrické pole je vždy kolmé na magnetické, tak to
vždy záleží velice moc právě na té topologii, tedy geometrii celého úkazu a vyvodit takovou všeobecnou zásadu z magnetického pole kolem drátu, jak se jeví kompasové střelce, je předpotopní, no, vlastně spíš po potopní drzost, i když snahu má. No a ta snaha, pokud je přítomna, tím zase může mít snahu točit, takže sláva starému fištrónovi Galileovi, co kradl nápady kde se dalo až se stal slavným, za jeho ukradená slova (Koperníkovi) "A přece se točí". Samozřejmě mluvím o Matičce Zemi. Vlastně měl zabrblat: "A proto se točí", ale nevěděl proč
Jdu
S laskavým pozdravem, Slávek.
Je-li tvá přítomnost ve výhni okolností, vyuč se kovářem své budoucnosti.