Tak jsem do dal do favorita, viz moje fotogalerie.
První zkušenosti:
- pružnější motor, i do kopce bere pětka od 80 km/hod
- díky podstavci s venturkou to funguje bez děr v tahu
- ale taky díky podstavci s venturkou sice ne o moc , ale přece větší odpor
v sání jako takový, takže ve vyšších otáčkách línější
ujeto cca 120 km, zatím bez měřáků a bez připojení spirálek, takže popsané efekty pouze z probublávání. Co považuju za důležité: díl pod karburátorem je elektricky odizolovaný od motoru i od karburátoru. Fotky jsou zatím dvě dnes přibudou další dvě ze zástavby.
K.
Aktuálně: Nový finanční systém - SPDR nabízí doživotní měsíční rentu, oddlužení. financování vlastních projektů. Více zde...
arian test
-
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 1719
- Registrován: úte 09 led 2007 12:49
- Bydliště: Praha
- Dal: 1 poděkování
- Dostal: 20 poděkování
- Kontaktovat uživatele: