Aktuálně: Nový finanční systém - SPDR nabízí doživotní měsíční rentu, oddlužení. financování vlastních projektů. Více zde... Město Krnov - Přímá pomoc jedné domácnosti postižené povodní.Více zde...
pepo.bn píše:
... keď to dobré (tvoje odborné príspevky patria medzi jedny z najlepších a najvierohodnejších) čo je tu na tomto fóre odchádza ? PePo
S tím se nedá než souhlasit. Ať jsou Tvé důvody jakékoliv, Tvůj pozitivní přínos pro toto fórum je nezpochybnitelný. Pokud máš pouze pocit, že na Tvé příspěvky v současné době není dostatečný ohlas, tak pokud mohu mluvit za sebe, nevím kam dřív skočit, protože se mi barák rozpadá a díky "vědeckému" bádání jsem se na spoustu prací vykašlal a teď to dodělávám. Podobné to bude zřejmě i u jiných. Osobně nejsem vůdčí typ, ani nejsem tak chytrý, abych něco sám vymyslel. Jen mám pocit, že pokud odejdeš, zbydu tu jako jeden z mnoha cestujících v letadle, ze kterého postupně za letu vyskakují nejlepší piloti. Zbývá jen doufat, že jako správný pilot, který přičichl k létání, budeš své letadlo i nadále pozorovat a občas korigovat jeho let.
Měj se dobře.
Tomáš B.
Taky jsem se na to chtěl vykašlat(ostatně nejsem ten pilot to jsou jiní) ale nějak to nejde je to droga která i když někdy dojde(únava ,nedostatek času a nápadů atd) ale stojí to za to tady být i když poslední dobou jen plkám.Snad mi to moje plkání lidi odpustí.Je škoda každého kdo něco dává,nevím co tě k tomu vede ale jak píše Tom ,buď nám nablízku i když třeba jen v písmenkách. Jindra
Věřím že v jednoduchosti bude ta pravá příčina neúspěchu dosavadního bádání,jelikož se bastlíme (a to i já) ve vymýšlení složitých mechanismů.
Ahoj Peter,
neostáva mi len pripojiť sa ku priateľom, ktorí vyjadrili ľútosť nad tvojim rozhodnutím. Ináč celkom súhlasím s pepom.bn, čo sa týka zhodnotenia tvojej práce.
Si jeden z mála, ktorý to čo má dal naplno. Bolo ťa na fóre cítiť. Myslím v tom najpozitívnejšom zmysle. Dúfam, že sa ešte niekedy uvidíme.
Peter píše:Rivale, k 1.9.2008 zruš mojí registraci na fóru.
Dík.
Peter zdravím ťa . Prečo tá razancia ? S kým sa budem teraz ,,hrať'' na ,,Vadí - nevadí'' , keď to dobré (tvoje odborné príspevky patria medzi jedny z najlepších a najvierohodnejších) čo je tu na tomto fóre odchádza ? PePo
Souhlasím s PePo.bn a posílám bodík za použití žárovek ve funkci variátoru pro stabilizaci proudu ,jednodušeji a dostupněji to snad ani nejde. http://cs.wikipedia.org/wiki/Vari%C3%A1 ... elektro%29
žárovka se totiž při případném zkratu pouze víc rozsvítí .
Panové, jak je možné že vám to nesežere elektrody? Při mých pokusech v zavařovací flašce mi to po čase sežralo prakticky jakýkoliv kov. Nejlépe odolává nerez to je pravda, ale když jsem použil obě elektrody nerezové (plech tl. 0,5mm) kladná elektroda se ihned začala citelně ztenčovat. Když jsem použil roztok soli jako elektrolit šla elektroda hned pryč. Jedlá soda je trochu ohleduplnejsi ale stejne. Nechapu jak muze nekdo použít kombinaci elektrod hliník nerez. hlinik mi mizí před očima a voda se hned zakalí )
Aha diky za bleskovou odpověď. Ja při svém pokusnem laborovani použil pasky nerezi cca 15mm široke, solny roztok a opravdu hodně proudu, takže tím to bylo.
Ahoj, tabulky moc hezke!
Petře, několikrat jsem prostudoval toto vlakno fora a po celou dobu se nemohu zbavit jednoho subjektivního (možná špatného) dojmu. Budu hovořit o svém motoru OPEL C20NE o obsahu 2000ccm s kterým mám bohaté praktické zkusenosti. Když si vezmu hadici sání vzduchu z okolí do airboxu,konkrétně množství průtoku a rychlost vzduchu, pak bych bez sebemenších skrupulí toto srovnal s tím nejvýkonějším vysavačem. Nevím jestli jste to někdo zkoumal, při volnoběhu, či při zvýšených otáčkách, ale to množství vzduchu které ten motor opravdu sežere je ohromující! A teď tuto představu doplním o dvě malé zavařovací sklenice, kterými proháním pár procent z celkového průtoku vzduchu. Tento již tak malý průtok vzduchu obohatím o pár nesmělých bublinek plynu HHO vzikajících v tvořiči s elektrickým příkonem kolem směšných 5W.Vím že z klasické elektrolýzy těžko dostanu větší tepelný výkon plynu než co jsem do ni vrazil (s vyjímkou alchymistů kteří to nikdy uspokojivě neprokázali) docházím k jednoduchým číslům. Když si vezmu že tento motor má v nejvyšším bodě křivky mechanický výkon 58 tisíc Wattů, přijde mi tato metoda něco jako "homeopatikum" podávaná mému motoru. Toho plynu je prostě STRAŠNĚ MALINKO na to aby cokoliv ovlivnilo. Nejsem zdatný chemik, jsem elektrotechnik znalý fyziky. Proto si říkám, že je možné, že malinké množství plynu stačí na chemickou úpravu paliva natolik aby to ovlivnilo celkovou termodynamiku motoru, ale je mi to nanejvýš podezřelé. Vysvětlení na bázi nabíjení bublin statickou elektřinou tření vozidla mi zas zavání historkou z kategorie "jedna paní povídala". To se nedá prostě uspokojivě prokázat v praxi, i když teorie by to byla zajímavá. Mě by zajímal jeden fakt a sice jaký má váš vyvíječ účinnost. Tedy při tom proudu zhruba 1A, kolik to tvoří plynu za minutu. lze to snadno změřit.Vezmu PET flasku o definovaném objemu, naplnim vodou, otocim dnem vzhuru a vložím do vhodné nádoby také s vodou. Poté ústí hadice vyvíječe hodim do petky a stopkami zmeřim za jak dlouho plyn vytlačí z PET všechnu vodu. Nakonec se omlouvám za svůj ryze skeptický přízpěvek, nicméně na to musí být každý vědec připraven.
Rorr píše:Když si vezmu že tento motor má v nejvyšším bodě křivky mechanický výkon 58 tisíc Wattů, přijde mi tato metoda něco jako "homeopatikum" podávaná mému motoru.
Možná ani nevíš, jak hodně ses přiblížil skutečnosti.
Rorr píše:
Nakonec se omlouvám za svůj ryze skeptický přízpěvek, nicméně na to musí být každý vědec připraven.
To dobře činíš synu, kdybych neobjel několikrát Evropu se spořiči různých typů a úsporou cca25 procent, taky bych si myslel co Ty.
A´t je to chyba záměrná, nebo systematická, ve škole se učí věci , které mají k pravdě moc daleko. Co je na případů spořičů nejtěžší: uvěřit, že je to spořičem. Vysvětlení jevů můžeš pak hledat do konce života. Postav si to a uvidíš. Ó jak jsme pyšní na svou vlastní nedostatečnost.
Proto nám zvoní hrana.
A dostáváme se k základní otázce, proč starší motory / myšleno typově, protože s úplně novými konstrukcemi žádnou zkušenost nemám / za úlpně husté mlhy běží jako na drátkách. Chod je klidnější a i suběktivní pocit je, že motor lépe táhne. A kate pískej čím to je. Byly pokusy a mám dojem, že i poměrně s dobrými výsledky se vstřikováním mlhy do sání motoru. Němci za 2. svět vákly měli něco podobného mám pocit v mesrschmitech.
Pánové, držím palce, neb každé osvícené bláznovství jest přínosem a když nikomu jinému, tak samotnému aktérovi ano.
Všichni ostatní jsou blázni, jenom mi jsme letadla! Základní pravidlo, nás "normálních".
Pohada jazz, ne?
Já to říkám pořád / neřád /, nejhorší jsou trpaslíci, všude vlezou a strašně se množí, jo ještě taky ten divnej němec co nám všechno skovává.
mikrobublinky děkají mikrokapičky. Navíc souhlasně nabité mikrokapičky. to znamená, že se odpuzují a vytvářejí homogenní směs. Někde jsem četl , že lepší homogenizací směsi se dá ušetřit až 30 procent paliva.
Pak je tu ta voda v mikrokapičkách ve spalovacím prostoru. Voda je nestlačitelná, zatímco plyny, jako pára a vzduch jsou stlačitelné. Z toho vyvozuji zvětšení komprese. V neposlední řadě voda zpomaluje hoření paliva, takže působí jako antidetonátor - dá se použít bohatší směs. A pak je tu ještě něco, co jsem viděl u Luboše, a vy na jeho videu, co ještě nikdo neumíme pojmenovat.
Peter píše:... Nevzdělaný a naivní člen fóra je velmi vhodným objektem pro manipulaci.
Peter zdravím ťa . Presne si trafil nie klinček ale klinčisko po hlave . Tato veta by mala byť v záhlavý každého technického príspevku aby to nezmyselné ,,Vú - Dú'' čo sem natiahli niektorí ,,herci'' a ktoré sa tu vďaka ich komediam stále tiahne celým týmto forom konečne už prestalo ,,strašiť''. Maš bod a nielem jeden . PePo
Nič nie je nemožné , stačí len chcieť a vedieť ako na to !
Ilem je v tom nevině a tohle si nezaslouží.Podle mne je to chytrý a vzdělaný chlap,akorát dostal vynadáno,že vypustil něco co neměl.Mám svoje teorie,mám svoje měření a taky mám výsledky.Tady na fóru ale není atmosféra pro dialog bez urážek.