Aktuálně: Nový finanční systém - SPDR nabízí doživotní měsíční rentu, oddlužení. financování vlastních projektů. Více zde...

TRkové řady vyvíječů

Praktické informace...

Moderátor: sao

Odpovědět
Uživatelský avatar
Pego
Zasloužilý člen
Příspěvky: 612
Registrován: sob 05 dub 2008 19:46
Dal: 29 poděkování
Dostal: 19 poděkování

Re: Pro Sao, Nováka a ostatní

Příspěvek od Pego »

Peter anonymní píše:Teď když je motor vyčištěn párou od nánosů karbonu a konečně jsme se naučili úsporně jezdit, udělejme společný pokus. Vymontujme všechny spořiče a změřme aktuální spotřebu motoru. Výsledky budou zajímavé, pokud záměrně, nebo podvědomě nezměníme styl jízdy.
Už jsem ujel prvních 750km bez spořiče.
Není to provokace, jenom pokus o objektivizaci výsledků.
Peter
:) tak to ani nahodou neudelam... jinak jezdim na svych upravach uz 10 let a po jejich odstraneni - t.j. vyhrivani benzinu nebo sporice atd... se auto vzdy ma tendenci spis nebo pozdejs vratit do "klasickeho" rezimu - nachytat karbon, zrat vic oleje a benzinu... myslim ze sem daval foto spal. prostoru pri posledni vymene tesn. pod hlavou --> muj motor je pri 320 tis. cistejsi jak fabie po 50...

Dle mne je zaklad MIT TO TAM a nenechat auto zas zasirat ziv.prostredi... tak jak ho predprogramovali "ropaci"...

hought (dohovoril sem)
Pego ;)

... jo jak dlouho typujes, ze budes nachytavat karbon, aby se ti motor dostal do stavu pred vlozenim sporice? az potom bude vysledek "objektivni"...


Uživatelský avatar
carpy.t
Stálý člen
Příspěvky: 78
Registrován: ned 01 čer 2008 22:09
Bydliště: První ruské město v EU

Re: Pro Sao, Nováka a ostatní

Příspěvek od carpy.t »

Peter anonymní píše:Teď když je motor vyčištěn párou od nánosů karbonu a konečně jsme se naučili úsporně jezdit, udělejme společný pokus. Vymontujme všechny spořiče a změřme aktuální spotřebu motoru. Výsledky budou zajímavé, pokud záměrně, nebo podvědomě nezměníme styl jízdy.
Už jsem ujel prvních 750km bez spořiče.
Není to provokace, jenom pokus o objektivizaci výsledků.
Peter
Asi týden už jezdím bez spořiče - ještě mi nikdo nedokázal poradit co do vody, aby nezamrzala.....navic me čeká technická.....

SPOTŘEBA stále o cca 0,5-0,7l nižší než můj standart..

Carpy


Miluju bublinky :-)
Novák
Zasloužilý člen
Příspěvky: 407
Registrován: ned 20 srp 2006 15:33
Bydliště: Praha
Dostal: 2 poděkování

Peter

Příspěvek od Novák »

Jezdil jsem necelý měsíc bez spořiče a reakci jsem poznal ihned.Z auta se stala "líná mrcha" a zase si žrala svých skoro 9litrů.S novým spořičem jsem zase někde okolo 6litrů a hlavně už na silnici nepřekážím.Trvalo to tři dny,než se spořič "nabil" a začal fungovat jak má.Jediné mínus je to,že mi "vymlátil" osvětlení palubky a pár kontrolek.


Peter anonymní

Re: Pro Sao, Nováka a ostatní

Příspěvek od Peter anonymní »

Pego píše:
... jo jak dlouho typujes, ze budes nachytavat karbon, aby se ti motor dostal do stavu pred vlozenim sporice? az potom bude vysledek "objektivni"...
Mluvil jsem jenom o spořiči, tj. pro méně chápavé zaslepit hadičku k motoru a odpojit jeden drát.
Mám pro tebe radu. Než namontuješ do nějakého auta spořič, tak ještě nějakou dobu jezdi s rozštelovaným motorem a odpojeným VN kabelem alespoň od jedné svíčky a položenou cihlou na plynový pedál. Spomalovat a zrychlovat můžeš jenom za pomoci brzdy. Pak to všechno sešteluj, namontuj spořič a pak nás všechny můžeš umlátit procentami úspory.


Peter anonymní

Re: Peter

Příspěvek od Peter anonymní »

Novák píše:Jezdil jsem necelý měsíc bez spořiče a reakci jsem poznal ihned.Z auta se stala "líná mrcha" a zase si žrala svých skoro 9litrů.S novým spořičem jsem zase někde okolo 6litrů a hlavně už na silnici nepřekážím.Trvalo to tři dny,než se spořič "nabil" a začal fungovat jak má.Jediné mínus je to,že mi "vymlátil" osvětlení palubky a pár kontrolek.
:good: Jasná odpověď


sao
Zasloužilý člen
Příspěvky: 393
Registrován: sob 03 bře 2007 13:40
Bydliště: MORAVA
Dostal: 7 poděkování

Re: Pro Sao, Nováka a ostatní

Příspěvek od sao »

Peter anonymní píše:Teď když je motor vyčištěn párou od nánosů karbonu a konečně jsme se naučili úsporně jezdit, udělejme společný pokus. Vymontujme všechny spořiče a změřme aktuální spotřebu motoru. Výsledky budou zajímavé, pokud záměrně, nebo podvědomě nezměníme styl jízdy.
Už jsem ujel prvních 750km bez spořiče.
Není to provokace, jenom pokus o objektivizaci výsledků.
Peter

Nějak si asi pleteš vlákno , protože tady žádná voda neubývá , tak nevím o jaké páře to tady mluvíš . Já tam za 10000 km nedolil ani deci a má to výsledky takové , jaké jsem psal a nevím o nikom , kdo by tam něco kdy dolil.
Nebo se snad mílím ?
:smoke:

Já být tebou , tak raději pozorněji čtu co píšu . :pivko:

................................................................................

Osobně si potom myslím , že už k tomu není lautr nic co dodat a veškeré mé snažení-se a pomoc druhému , vyšlo asi v niveč .
Takže milej zlatej , myslím , že teprve teďko nastal ten pravej a správnej čas , protože mě tak připadá , že jsi se rozhodl , všechno odzkoušené a funkční hanobit a házet na každého , kdo něco dělá svou zlobu .

Nikdo tady nikoho neomezuje a je to v pravdě demokratické , ale Ti kdož mají namontovaný nějaký spořič , tak sami ví jak jim to funguje a co to dělá , ale jak tak na to koukám , tak jsem nucen konstatovat , že se je snažíš svést z cesty poznání a vnutit jim pravý opak .



Toto jsem chtěl původně napsat jenom tak , aby řeč nestála , ale po zamýšlení se nad problematikou a taky nad tím , co neustále říkám , napíši hlavní problém stran té věci .

Z každého , opakuji z každého příspěvku se vždycky dá vybrat něco pozitivního a mě z celého tvého pojednání plyne jenom jedno ::

Jsme chlapci na správné cestě poznání a i když nevědomě , ale přece nás Peter neustále upozorňuje na to , že je tomu tak , protože jinak by nás z ní neustále někdo nechtěl svádět .
Proto můžeme být jenom vděční za to , že takové lidi mezi sebou máme , protože nás v tom jenom neustále utvrzují a i nadále donekonečna budou , protože jejich podvědomí neříká pravdu nahlas , leč přesně opačně , než si sami uvědomují .
Kdyby se ho naučili poslouchat , tak by byli mnohem dál , ale je snad dobře , že tak nečiní a proto toho využíváme my a nemusíme se tím zabývat , protože to udělají za nás .
Na nás potom jenom je , abychom využily svého vlastního potenciálu a s rozmyslem korigovali drobné výchylky , které nastanou při našem výzkumu .
Takže směle do dalšího bádání , protože nezáviděníhodnou práci za nás odvedou ostatní .


Rozvaha

Dobře přemýšlejte , až se Vám někde někdo na vlákně objeví a bude Vám kázat, či všelijak jinak přesvědčovat. Nezatracujte ho , ale jenom ho pozorně vyslechněte a vezměte si z toho to , co uzná Vaše mysl za hodné uchovat .
Všechno potom řádně zvažte a zpětně si přečtěte všechno co napsal , odzkoušel , vykonal a koneckonců co ho na vlastní práci těší a motivuje ho, protože není všechno Zlato co se třpytí a né každý má srdce otevřené .


Uživatelský avatar
Barbucha
Zasloužilý člen
Příspěvky: 611
Registrován: sob 19 črc 2008 2:10
Bydliště: Praha
Dal: 5 poděkování
Dostal: 61 poděkování

Re: Pro Sao, Nováka a ostatní

Příspěvek od Barbucha »

Pánové, pánové, já se vám divím. Má to cenu se přít s někým, kdo si myslí, že..... tedy pokud si vůbec něco myslí. :evil: není lepší jít radši na :pivko: , než neplodná debata. :bhead: Skáču dobře, skáču rád. :eliar:
:bye:


Já to říkám pořád / neřád /, nejhorší jsou trpaslíci, všude vlezou a strašně se množí, jo ještě taky ten divnej němec co nám všechno skovává.
Návštěvník

Re: "Peter anonymní" a "gimper"

Příspěvek od Návštěvník »

Už dávnejšie som mal podozrenie, že sú z jednoho hniezda. :roll: Sú! :ewhistle:


Uživatelský avatar
Barbucha
Zasloužilý člen
Příspěvky: 611
Registrován: sob 19 črc 2008 2:10
Bydliště: Praha
Dal: 5 poděkování
Dostal: 61 poděkování

Re: "Peter anonymní" a "gimper"

Příspěvek od Barbucha »

Anonymous píše:Už dávnejšie som mal podozrenie, že sú z jednoho hniezda. :roll: Sú! :ewhistle:
Kůň je nebezpečný zezadu, beran zepředu a blbec ze všech stran. Ale nevztahuj to prosím na sebe jo.


Já to říkám pořád / neřád /, nejhorší jsou trpaslíci, všude vlezou a strašně se množí, jo ještě taky ten divnej němec co nám všechno skovává.
sao
Zasloužilý člen
Příspěvky: 393
Registrován: sob 03 bře 2007 13:40
Bydliště: MORAVA
Dostal: 7 poděkování

Zima je tu , coby dup

Příspěvek od sao »

Ahojky Carpyne a ostatní které to začíná tlačit stejně tak . Už se na tom pracuje . Nejenom proto , že jsem na to byl před několika dny upozorněn , ale proto , že já vůl na to ani nepomyslel i když se o tom tady v dávných dobách vedla taky sáhodlouhá debata .

Takže , ---- protože nám to nebere žádnou vodu , ale výkon zůstává a nejenom já uvádím , že je vlastně voda nosičem , --- tak nastal a dozrál čas , udělat takové úpravy , aby bylo možné zařízení provozovat i v zimním období .

V těch Archaických dobách polemiky nad zamrzáním vody mě napadlo , dát tam olej . Byl to jenom nápad , který v mé hlavě ale vyšuměl do ztracena , protože nejenom že jsem o tom ale lautr nic nevěděl , ale taky proto , že se najednou vyrojily nápady typu -- jakákoli nemrznoucí směs .

S odstupem času a zkušenostmi či vědomostmi , ve kterých se s La neustále zdokonalujme , začínám mít takové divné tušení a proto by bylo záhodno , aby se to honem rychle odzkoušelo , než začnou praskat Trka .

Ve své podstatě dávám tři řešení.

- nemrznoucí , ale nehořlavá směs -- ?? ( sůl ne ):ethink:

- olej – jenom jde o to jaký -- ?? (asi nejlepší bude přírodní , tedy nikterak znásilňovaný všelikými Krakovači ) :enaughty:

- a úplně bez ničeho -- ?? :dknow:

Třetí varianty bych se ujal já , protože se na této budou muset udělat dost zásadní úpravy , ač se to nezdá . V žádném případě se ale nejedná o vnitřní zasahování , ale pouze jenom o venkovní část . To jen tak na doplněnou , aby si někdo nemysle , že se bude něco z gruntu předělávat .

Přifařilo se to jaksi náhodou v době , když jsem přemýšlel nad tím , jak potáhnout výkon zase o kousek vejš.
S nápadem , přišel La a když jsme to probrali ze všech stran a připočetly se ještě k tomu výzkumy Kanareva a jeho kolegyně a proto , že tam budu dávat další vylepšenej model Trka , tak považuju za svou vlasteneckou povinnost , nějakéjch pár bezesnejch nocí a taky na oltář vědy , se toho ujmout .
La mě bez toho neustále bombarduje telefonáty a toho hnedle musím i Bonznout , že i z auta , jestli to tam jakože už mám namontovaný a jak se to chová a co by se ještě dalo a a a .. a vůbec .
Hlavu z toho mám jak rohovej barák a připadá mě to stejné , jako když mě Iv ve škole dejchal na záda a furt jenom špizoval , co to zase provádím za skopičiny .

Takže kdo se ujme 1 a 2 varianty a nehlaste se prosím všichni .
Prosil bych především Ty , kterýmž to už nejenom funguje nejakej ten čásek , ale kteří k tomu mají i osobní vztah , Jsou Soudní a vědí , čeho tím chtějí dosáhnout , o chuti ani raději nemluvím .

Jak Vás tak pozoruju hlasem vnitřním , tak spoustě z Vás spadl najednou kámen z hrbu , protože jste si řekli . Áá , tak to se mě netýká , --- já to nemám a když tak jenom kráátce a ať se vycachnují Ti , kdož nastoupili na rozjetej rychlík dřív . :ewhistle:
Zase špatně pánové :pivko: . Je to týmová práce a tak chci slyšet jeden bláznivý nápad za druhým , ale samo sebou v rámci proveditelnosti i když , --- Nic není nemožnéé .
:smoke:


felda
Zasloužilý člen
Příspěvky: 285
Registrován: čtv 22 čer 2006 21:04
Bydliště: Všenory
Dal: 94 poděkování
Dostal: 175 poděkování

zamrzání

Příspěvek od felda »

Taková nouzovka - co nucený oběh vody spínaný třeba až pod bodem mrazu? čerpadýlko do cty se na aukru prodává za stovku....
a než se něco odzkouší
jen nápad


Mám tolik nápadů , že bych zahltil a zaměstnal celé fórum a proto jsem vybral jenom tři otázky a prosím držte se jich , nebo se nikam nedopracujeme .
I když jako nouzovka to není špatné , ale stejně tak tam můžu dát časovej spínač , nebo třeba čidlo teploty , protože když jsou drátky a nebo jiný kov ve vodě , tak to vyvolává nejenom reakci rozkladu , ale taky i s tím spojenou teplotu . Samo sebou jsem si plně vědom toho , že by se tady hromadil H a co jako teda s ním atd… , ale zase kam by se teda odváděla teplota s tím čerpadlem , když sám dobře víš , že když mrzne , tak Ti nejenom zamrzne voda , ale i masa 300kg motoru a celá karosérie a nezanedbatelnou otázkou i je : A co na to baterka ??? Byla by to stále donekonečna opakující se polemika a tomu jsem hodlal zabránit , smrsknutím se na ty tři otázky.
To bylo jenom tak na osvětlenou , takže prosím jenom ty tři otázky a kdo se toho ujme .
:smoke:


felda
Uživatelský avatar
Barbucha
Zasloužilý člen
Příspěvky: 611
Registrován: sob 19 črc 2008 2:10
Bydliště: Praha
Dal: 5 poděkování
Dostal: 61 poděkování

Re: zamrzání

Příspěvek od Barbucha »

Nemám to sice ničím podložené, ale mám za to, že na vzduch ti to chodit nebude. Co zkusit vodu míchanou s glicerinem. Pro inspiraci příkládám něco ke študování. Otázkou je vhodnost některých směsí z důvodu jejich elektrické vodivosti.


Pominuli první větu , protože to je v současné době můj problém .Tím ovšem není ani náhodou myšleno , že bych se jakkoli bránil nápadům , které jsou pro daný problém konstruktivní a v praxi proveditelné a a a .

Chtěl bych Tě ale požádat o jinou věc a tak bych si to asi představoval i u ostatních , abys to pdf rychle naštudoval , přidal něco ze Svého soudku a dal to do arény , protože jenom tak se velice rychlím způsobem dostaneme o mnoho dál a nemusíme se zabývat , v tento moment študováním .
Já si to pdf samozřejmě rychle přečtu a v mezičase to radím všem , protože nikdy není dost informací , ale jak říkám jenom takto to pofrčí a budeme z toho mít všichni radost a bude nám to bádáníčko pěkně odsejpat.
:smoke:
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil(a) Barbucha dne sob 27 zář 2008 15:28, celkem upraveno 1 x.


Já to říkám pořád / neřád /, nejhorší jsou trpaslíci, všude vlezou a strašně se množí, jo ještě taky ten divnej němec co nám všechno skovává.
Uživatelský avatar
Barbucha
Zasloužilý člen
Příspěvky: 611
Registrován: sob 19 črc 2008 2:10
Bydliště: Praha
Dal: 5 poděkování
Dostal: 61 poděkování

Re: zamrzání

Příspěvek od Barbucha »

Vzhledem k tomu, že tvoje zařízení nemám a viděl jsem zmínku o problému zamrzání, napadla mě možnost použití glicerinu jako přísady do vody, anžto o něm nebyla zmínka velmi často se používá. A jak už jsem řekl, nemám tvé zařízení, abych to odzkoušel, dal jsem to v plén k zamyšlení. A v tom PDFku není co ke čtení a studování, to jsou míchací předpisy chladících a nemrznoucích směsí, které jsou odzkoušené a "chodí", to pro případ použití směsi bez dlouhého vymýšlení. Neboj nebudu sem dávat naučně populární články pojednávající o výhodnosti využití VE v této podobě. Krom toho, už jednou jsem ti říkal, a říkám to i podruhé, pokud můj příspěvek nebudeš kdykoliv v budoucnu považovat za přínosný, klidně ho smázní, já se kvůli tomu rozčilovat nebudu a ani to nebudu chápat jako útok na mé rádobi prosadivšise ego. Jsou to jen takové mé postřehy z venčí, které se vám nemusí jevit jako přínosné, tak co s nimi. Ty jsi velící v tomto vlákně.


Já to říkám pořád / neřád /, nejhorší jsou trpaslíci, všude vlezou a strašně se množí, jo ještě taky ten divnej němec co nám všechno skovává.
Uživatelský avatar
la
Zasloužilý člen
Příspěvky: 1854
Registrován: úte 06 úno 2007 19:04
Bydliště: Brno
Dal: 763 poděkování
Dostal: 238 poděkování

....?

Příspěvek od la »

1, Zařízení není velké ,voda se téměř nedolévá,
2. co tak vodní část spořiče mít jako zásuvný modul .Myslím tím dlouhodobou nepřítomnost ve voze.Na jednodenní možná thermobox.
Nemůže to zamrznout když to tam není a taky se to nedá odcizit.
;)


sao
Zasloužilý člen
Příspěvky: 393
Registrován: sob 03 bře 2007 13:40
Bydliště: MORAVA
Dostal: 7 poděkování

Asi to nějak ve mě zamrzlo

Příspěvek od sao »

Čoveče Barbucho jak to tady po Tobě čtu , tak tě asi něco urazilo , nebo jsi si to špatně vyložil a to je asi spíš pravděpodobné a na sto procent je to taky tónem , kterým to říkám a je jenom veliká škoda , že ho zatím ode mne neslyšíš .
Řeknu Ti to takhle a platí to i pro ostatní :
Nemám čas na to , abych někoho urážel , podrážel , hanil a jiné nepravosti , protože to ani nemám v povaze a proto se a to jenom v krajním případě bráním , protože veskrze nesnáším , když je vedena nepravda na mou osobu .

Takže bude nejlepší , když další příspěvky povedu až poté , kdy se všichni co se o problematiku tohoto fóra zajímají , osobně se mnou setkají u Jeffa při pivku , protože jinak se tady budeme jenom zbytečně přít o hovadinách , které mě nějak nejdou na rozum a zbytečně mě uvádějí do rozčarování .

Takže je mě velice líto pánové , ale budeme na tom s La zatím pracovat sami , protože už mám dost roků na to , než abych stále reagoval na příspěvky , ze kterých je mě potom smutno .
Doufám , že jsem byl aspoň pro tentokrát správně pochopen .

Takže u Jeffa
:smoke:


Odpovědět

Zpět na „Sao“