Aktuálně: Nový finanční systém - SPDR nabízí doživotní měsíční rentu, oddlužení. financování vlastních projektů. Více zde...
Město Krnov - Přímá pomoc jedné domácnosti postižené povodní. Více zde...
Město Krnov - Přímá pomoc jedné domácnosti postižené povodní. Více zde...
Alternatívne pohony automobilov
-
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 3133
- Registrován: stř 24 led 2007 0:52
- Dal: 5 poděkování
- Dostal: 28 poděkování
Jsou to banáni. Tají i to, co nosí pod nohavicema. Namísto toho si nechají o sobe psát jinde, viz: http://techon.nikkeibp.co.jp/english/NE ... 13/153276/
Cituji z toho linku:
...uses hydrogen as a fuel. According to Genepax, the main feature of the new system is that it uses the company's membrane electrode assembly (MEA), which contains a material capable of breaking down water into hydrogen and oxygen through a chemical reaction...
...This process is allegedly similar to the mechanism that produces hydrogen by a reaction of metal hydride and water. But compared with the existing method, the new process is expected to produce hydrogen from water for longer time, the company said.
Jde tedy o palivový článek s vymenitelnou náplní, a tím není korektní, že zdroj energie je voda. Ta je pouze obeživem. Zdroj je náplň článku. Muže to být neco na bázi kremíku, hliníku, boru, horčíku, vápníku, možností je dost, všechny tyhle látky a další sloučeniny jsou schopny štepit vodu.
Cituji z toho linku:
...uses hydrogen as a fuel. According to Genepax, the main feature of the new system is that it uses the company's membrane electrode assembly (MEA), which contains a material capable of breaking down water into hydrogen and oxygen through a chemical reaction...
...This process is allegedly similar to the mechanism that produces hydrogen by a reaction of metal hydride and water. But compared with the existing method, the new process is expected to produce hydrogen from water for longer time, the company said.
Jde tedy o palivový článek s vymenitelnou náplní, a tím není korektní, že zdroj energie je voda. Ta je pouze obeživem. Zdroj je náplň článku. Muže to být neco na bázi kremíku, hliníku, boru, horčíku, vápníku, možností je dost, všechny tyhle látky a další sloučeniny jsou schopny štepit vodu.
Bingo fuel reaktor
Má niekto PRAKTICKÉ skúsenosti s bingo fuel reaktorom od Naudina?
http://bingofuel.online.fr/bingofuel/index.htm#BFR
Už ma štve táto " plynová kríza ". Dá sa týmto plynom vykurovať /topit/?
Naozaj to vyrába dosť plynu aj pre elektrocentrálu a následne el. energiu pre
reaktor?
http://bingofuel.online.fr/bingofuel/index.htm#BFR
Už ma štve táto " plynová kríza ". Dá sa týmto plynom vykurovať /topit/?
Naozaj to vyrába dosť plynu aj pre elektrocentrálu a následne el. energiu pre
reaktor?
-
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 1546
- Registrován: čtv 01 lis 2007 8:41
- Bydliště: Trnavský kraj
- Dal: 2 poděkování
- Dostal: 1 poděkování
- KEXIK
- Starší člen
- Příspěvky: 171
- Registrován: čtv 23 lis 2006 17:59
- Bydliště: Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
OBROVSKA SPOTREBA ENERGIEerebus píše:Praktické skúsenosti.
PREBYTOCNE TEPLO
SPOTREBA UHIKU
SMRADLAVY PLYN Z VYFUKU
PROBLEMATICKE PODAVANIE UHLIKOV PRI EL. OBLUKU
a este dalsich milion nevhodnych veci... sorry
VE je buducnost ale malo ludi to chape
informacie,schemy,foto o vyvijacoch http://www.h2o-energia.wz.cz
informacie,schemy,foto o vyvijacoch http://www.h2o-energia.wz.cz
- sano
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 942
- Registrován: stř 08 úno 2006 23:48
- Dostal: 18 poděkování
Pre erebusa
ahoj, na fóre sú rozporuplné informácie. Jedna z najlimitujúcejších je od p. Nováka, ktorý prakticky vyskúšal, že motor sa dá poháňať max. 50% vodíkom, resp. plynu, ktorý získal rozkladom vody a 50% propanbután. Ak som si zle zapamätal, prosím opravte ma.Ináč, ked sa motor zohreje nad 700 stupňov, ak si to dobre pamätám, tak to buchne.
Novákovi by som veril. Jeho poznatok je ale v rozpore s takými ako je Myers, ktorý jazdil na vodu a desiatkami ďalších.
Asi nám chýbajú doplňujúce informácie.
Čo sa týka bingo fuelu, tak skutočne poskytuje rýchle množstvo plynu, Objemy vzniknutého plynu a efektívnosť procesu, pre toto zariadenie, nik doposiaľ nezverejnil. Pre iné zariadenia takéto informácie máme, a dosť sú na fóre pretriasané.
Upozorňujem ťa, že niektorí sú na fóre, až tuším štvrtý rok, a nik doteraz nepredviedol, že by jazdil na vodu, resp. vodík.
Väčšinou sa tu prezentujú šetriče, čo je vzľadom na to, že pomocou malých množstiev vodíka významne klesajú emisie, veľmi dobrý výsledok.
Začni, ak sa vyznáš v elektronike, s vyvíjačom podľa Iv. Pokiaľ viem, tak tento aj poskytol niektorým podrobnú informáciu, ako také zariadenie postaviť.
Je to zatiaľ experimentálne zariadenie. Všetci, ktorí na základe neho pochopili, ak takéto zariadenia fungujú, následne experimentujú so zlepšeniami toto zariadenia.
Takže asi ťa nepoteším, čo sa týka rýchlych výsledkov. Skús sa napojiť na fórum, prečítaj si ho a potom sa rozhodni, do čoho sa pustíš. Určite sa tu nájdu ľudia, ktorí ťa budú viesť pri tvojich začiatkoch, resp. odpovedia na tvoje otázky.
Novákovi by som veril. Jeho poznatok je ale v rozpore s takými ako je Myers, ktorý jazdil na vodu a desiatkami ďalších.
Asi nám chýbajú doplňujúce informácie.
Čo sa týka bingo fuelu, tak skutočne poskytuje rýchle množstvo plynu, Objemy vzniknutého plynu a efektívnosť procesu, pre toto zariadenie, nik doposiaľ nezverejnil. Pre iné zariadenia takéto informácie máme, a dosť sú na fóre pretriasané.
Upozorňujem ťa, že niektorí sú na fóre, až tuším štvrtý rok, a nik doteraz nepredviedol, že by jazdil na vodu, resp. vodík.
Väčšinou sa tu prezentujú šetriče, čo je vzľadom na to, že pomocou malých množstiev vodíka významne klesajú emisie, veľmi dobrý výsledok.
Začni, ak sa vyznáš v elektronike, s vyvíjačom podľa Iv. Pokiaľ viem, tak tento aj poskytol niektorým podrobnú informáciu, ako také zariadenie postaviť.
Je to zatiaľ experimentálne zariadenie. Všetci, ktorí na základe neho pochopili, ak takéto zariadenia fungujú, následne experimentujú so zlepšeniami toto zariadenia.
Takže asi ťa nepoteším, čo sa týka rýchlych výsledkov. Skús sa napojiť na fórum, prečítaj si ho a potom sa rozhodni, do čoho sa pustíš. Určite sa tu nájdu ľudia, ktorí ťa budú viesť pri tvojich začiatkoch, resp. odpovedia na tvoje otázky.
Naposledy upravil(a) sano dne pát 16 led 2009 22:34, celkem upraveno 1 x.
Re: Pre erebusa
Jo, dej se dohromady s panem Vrankou z Jihlavy, ten frčí na 50 % vodíkových prdů, bylo to i TV NOVA.
Mrkni na tn.cz a dej hledat "vranka".
Ten frajer si umí z lidíé dobře vystřelit, pořad v rádiu měl i před Silvestrem.
Prej dva litry destilky doleje za tejden, tak pomalu to ve flašce od vokurek bublá.
Mrkni na tn.cz a dej hledat "vranka".
Ten frajer si umí z lidíé dobře vystřelit, pořad v rádiu měl i před Silvestrem.
Prej dva litry destilky doleje za tejden, tak pomalu to ve flašce od vokurek bublá.
- sano
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 942
- Registrován: stř 08 úno 2006 23:48
- Dostal: 18 poděkování
karbanovi
Tá Nova, ale vie zdvihnúť človeku adrenalín? Asi to bude tým, že to nie je technický kanál.
-
- Stálý člen
- Příspěvky: 35
- Registrován: ned 11 úno 2007 22:23
- Bydliště: SK
- Dal: 1 poděkování
- Dostal: 1 poděkování
- Kontaktovat uživatele:
zaujímavý a smutný príbeh elektromobilov GM v USA 2003
Ak máte čas a chuť, pozrite si dokument o elektromobile GM v Kalifoniii, ktorý bol sériove vyrábaný a predávaný v r.2003 - ropáci ho pomerne ľahko a rýchle zlikvdovali pomocou štátneho byrokratického skorumpovaného aparátu... -jasný príklad sily ropnej loby.
Dokument má české titulky, treba si ich zapnúť.
bob
http://video.google.com/videoplay?docid ... 8545315999
Dokument má české titulky, treba si ich zapnúť.
bob
http://video.google.com/videoplay?docid ... 8545315999
Bob
- laik
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 858
- Registrován: sob 23 úno 2008 21:41
- Bydliště: Brno
- Dal: 36 poděkování
- Dostal: 43 poděkování
- Kontaktovat uživatele:
Zdravím všechny
Dobrej dokument ...doporučuji..
po celou dobu sem sice propadal stále víc a víc znechucení nad lidstvem,že si ani nezaslouží existovat, ale optimistickej konec mě zase naladil....
dík bob
po celou dobu sem sice propadal stále víc a víc znechucení nad lidstvem,že si ani nezaslouží existovat, ale optimistickej konec mě zase naladil....
dík bob
Jsem svobodný, protože dělám to co chci a ne to co musím......
-
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 766
- Registrován: pát 25 lis 2005 19:33
- Bydliště: Morava
- Dal: 48 poděkování
- Dostal: 269 poděkování
-
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 4090
- Registrován: čtv 17 led 2008 16:08
- Dal: 384 poděkování
- Dostal: 243 poděkování
autobus na vodík
http://www.3pol.cz/index.asp?clanek&show&768
...vim , že to sem nepatří ale nenašel jsem vhodnější vlákno....už st to zde probíralo...nejde mi na rozum autobus,,,motor 53kW výkon....pár kilo vodíku...dojezd dost velký...na výkon motoru....martin11
...vim , že to sem nepatří ale nenašel jsem vhodnější vlákno....už st to zde probíralo...nejde mi na rozum autobus,,,motor 53kW výkon....pár kilo vodíku...dojezd dost velký...na výkon motoru....martin11
... věřím, že se " TO " povede ......
-
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 3133
- Registrován: stř 24 led 2007 0:52
- Dal: 5 poděkování
- Dostal: 28 poděkování
Re: autobus na vodík
Cituji z článku:martin11 píše:http://www.3pol.cz/index.asp?clanek&show&768
...vim , že to sem nepatří ale nenašel jsem vhodnější vlákno....už st to zde probíralo...nejde mi na rozum autobus,,,motor 53kW výkon....pár kilo vodíku...dojezd dost velký...na výkon motoru....martin11
"Základním zdrojem energie pro elektromotor o výkonu kolem 50 kW (67 koní) budou palivové články, akumulátory pro rekuperaci energie při brždění a ultrakapacitory k pokrytí proudových špiček při rozjezdu autobusu. Na zhruba 20 kg tekutého vodíku, který si poveze na střeše v tlakových lahvích v plynném stavu (tlak 35 Mpa), dojede téměř 300 kilometrů."
Je jasne videt, že to nepsal odborník. 50kW má Fabie, na (plný)autobus je to málo. Zrejme chybí nula, výkon motoru je potreba pres 100kW, aby autobus vyjel mírný kopec.
Dále viz tekutý vodík v plynném stavu Lze soudit, že správná je informace plynný vodík 35MPa, tedy 350atm. Zbývá ješte doplnit tlačítko Turbo na dosažení aspoň 1.kosmické
Jinak se snaží. Určité ztráty jsou v kompresi vodíku a jsou ješte značné otázky kolem palivových článku.
Nesmyslné porovnávání výkonu elektromotoru a spalovacího motoru vede k nedorozuměním a nepochopení. Auta prodává výkon, ale jezdí se na kroutící moment. A o tom to bude. Měl jsem možnost svézt se v elektromobilu vw golf a měl 18 kw el motor. Mám tentýž vůz, sice 66kw, ale 220nm........Ani omylem bych jej nedohnal, možná na max kdesi po 130 km h, ale pokud dle předpisů, tak ani omylem. Nikdy. A kdo mne zná, ví, že jsem velice sveřepý. Vy rozumíte elektřině, pak by jste mne mohli poučit, jak to je s tím kroutícím momentem u elektromobilů. Pokud totiž máte dostatečně tvrdý zdroj, pak je i relativně malý výkon ověnčen neuvěřitelným kroutícím momentem. A o tom to bude. Klidně si dokážu představit městský autobus 50kw.Dálkař určitě ne.
- Karel IV
- Starší člen
- Příspěvky: 145
- Registrován: ned 21 led 2007 11:38
- Bydliště: Hupikov
- Dostal: 1 poděkování
Je to v tom, že trakční (sériový) elektromotor oplývá vysokým záběrovým momemtem a dá se poměrně beztrestně krátkodobě přetěžovat.
Elektromobil je už dávno vyřešená záležitost, jenom to skladování elktrického proudu ještě čeká na nějaký převratný objev. V spoučasné době je to auťák plnej těžkejch baterek a moc daleko se s tí nedojede.
Elektromobil je už dávno vyřešená záležitost, jenom to skladování elktrického proudu ještě čeká na nějaký převratný objev. V spoučasné době je to auťák plnej těžkejch baterek a moc daleko se s tí nedojede.
Ohne Bier geht´s nicht