Aktuálně: Nový finanční systém - SPDR nabízí doživotní měsíční rentu, oddlužení. financování vlastních projektů. Více zde...
Město Krnov - Přímá pomoc jedné domácnosti postižené povodní. Více zde...

TRkové řady vyvíječů

Praktické informace...

Moderátor: sao

Odpovědět
Návštěvník

Pego-motor

Příspěvek od Návštěvník »

Pego:
Kdyz tak pocitam, je tam uz 15000km (TR 4 bifi sekce, orig sao plexi, 0,8mm nerez, podbublane, 12V).
Motor si jenom pochutnava...

Pro Pego-
Chtěl jsem se zeptat na otáčkový rozsah-teda jestli lze uvažovat
i otáčkové pole dejme tomu do 5,5tis/či víc/-čili třeba typicky maloobjemový japonci...+ problémy předstihu-nejsou cítit ?


Uživatelský avatar
Pego
Zasloužilý člen
Příspěvky: 612
Registrován: sob 05 dub 2008 19:46
Dal: 29 poděkování
Dostal: 19 poděkování

Re: Pego-motor

Příspěvek od Pego »

Anonymous píše:Pego:
Kdyz tak pocitam, je tam uz 15000km (TR 4 bifi sekce, orig sao plexi, 0,8mm nerez, podbublane, 12V).
Motor si jenom pochutnava...

Pro Pego-
Chtěl jsem se zeptat na otáčkový rozsah-teda jestli lze uvažovat
i otáčkové pole dejme tomu do 5,5tis/či víc/-čili třeba typicky maloobjemový japonci...+ problémy předstihu-nejsou cítit ?
Mam doma este jeden Ignis 1.3 VVT 96koni, tam sem to zatim neskosel... ten toci do 6500, potom natoupi omezovac... Jinak u P205 4-ka normalne do 100-110km/h a ke konci pokles vykonu, ted 3-ka do 100, 4-ka do 120km/h zive. Otackomer neni ve vybave. :(


martin11
Zasloužilý člen
Příspěvky: 4090
Registrován: čtv 17 led 2008 16:08
Dal: 384 poděkování
Dostal: 243 poděkování

Re: sao-tepelné poměry na ventilech

Příspěvek od martin11 »

Anonymous píše:Ještě pár prostých čísel, které ukazují na závažnost problému.
Teploty na ventilech
a /benzínový motor
sací 300-500stC
výfukový 850stC
b/ vznětový
sací 300-500
výfukový 600-800/T/
Teplotní mez pro použitý materiál je 880stC,
při vyšší teplotě dochází k deformaci.
Čili-příliš velká vůle /tepelná/na ventilech není...
...jen dotaz...možná sem nepatří...ale... jaké jsou tepelné podmínky v motorech na VODÍK...???..
.http://www.etrend.sk/auto/auto-novinky/ ... 57290.html
dotaz s ohledem na tuto zprávu...
...nebo jsem špatně pochopil...a auto má palivový článek , který vyrábí elektřinu a auto je elektrické.....???.....martin11 :oops: :lol:

už jsem si odpověděl....
http://digiweb.ihned.cz/c4-10122500-334 ... ovat-vodik

autobus bude elektrickej..... :idea:

Nejsem si jistej , ale když jsem tomu něvěnoval až takovou pozornost , tak bych řek že Elektrickej .


... věřím, že se " TO " povede ......
Uživatelský avatar
puch
Stálý člen
Příspěvky: 46
Registrován: pon 11 úno 2008 22:56
Kontaktovat uživatele:

Me Prekvapeni

Příspěvek od puch »

Ted tak prochazim pribuzne stranky a co jsem nenasel - cely serial mych fotek ze stavby TRk.Jsem ted rad,ze jsem to nafotil a ze to slouzi jako pomucka pro dalsi blazny kteri treba neznaji nase forum :D
http://fem7.uniag.sk:8880/kexo/node/56


Zabili Kenyho!!!PARCHANTI!!!!
Uživatelský avatar
KEXIK
Starší člen
Příspěvky: 171
Registrován: čtv 23 lis 2006 17:59
Bydliště: Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Re: Me Prekvapeni

Příspěvek od KEXIK »

puch píše:Ted tak prochazim pribuzne stranky a co jsem nenasel - cely serial mych fotek ze stavby TRk.Jsem ted rad,ze jsem to nafotil a ze to slouzi jako pomucka pro dalsi blazny kteri treba neznaji nase forum :D
http://fem7.uniag.sk:8880/kexo/node/56
Ale pozname Vás :D nechcelo sa mi to spracovavat cele odzaciatku ked to tu uz je.


VE je buducnost ale malo ludi to chape
informacie,schemy,foto o vyvijacoch http://www.h2o-energia.wz.cz
Uživatelský avatar
Eter
Starší člen
Příspěvky: 149
Registrován: čtv 20 lis 2008 11:59

Re: Pego-motor

Příspěvek od Eter »

Pego píše:
Anonymous píše:Pego:
Kdyz tak pocitam, je tam uz 15000km (TR 4 bifi sekce, orig sao plexi, 0,8mm nerez, podbublane, 12V).
Motor si jenom pochutnava...

Pro Pego-
Chtěl jsem se zeptat na otáčkový rozsah-teda jestli lze uvažovat
i otáčkové pole dejme tomu do 5,5tis/či víc/-čili třeba typicky maloobjemový japonci...+ problémy předstihu-nejsou cítit ?
Mam doma este jeden Ignis 1.3 VVT 96koni, tam sem to zatim neskosel... ten toci do 6500, potom natoupi omezovac... Jinak u P205 4-ka normalne do 100-110km/h a ke konci pokles vykonu, ted 3-ka do 100, 4-ka do 120km/h zive. Otackomer neni ve vybave. :(
Waterova Skodovka 120 : 2-ka 80, 3-ka 120, 4-ka nemame kde rozgulat, cisto na benzin bez sporica. Je to stara masina, kde sa hrabu nove auta s elektronikov - šmejdy!!!!


Uživatelský avatar
Pego
Zasloužilý člen
Příspěvky: 612
Registrován: sob 05 dub 2008 19:46
Dal: 29 poděkování
Dostal: 19 poděkování

Re: Pego-motor

Příspěvek od Pego »

Eter píše:
Pego píše:
Anonymous píše:Pego:
Kdyz tak pocitam, je tam uz 15000km (TR 4 bifi sekce, orig sao plexi, 0,8mm nerez, podbublane, 12V).
Motor si jenom pochutnava...

Pro Pego-
Chtěl jsem se zeptat na otáčkový rozsah-teda jestli lze uvažovat
i otáčkové pole dejme tomu do 5,5tis/či víc/-čili třeba typicky maloobjemový japonci...+ problémy předstihu-nejsou cítit ?
Mam doma este jeden Ignis 1.3 VVT 96koni, tam sem to zatim neskosel... ten toci do 6500, potom natoupi omezovac... Jinak u P205 4-ka normalne do 100-110km/h a ke konci pokles vykonu, ted 3-ka do 100, 4-ka do 120km/h zive. Otackomer neni ve vybave. :(
Waterova Skodovka 120 : 2-ka 80, 3-ka 120, 4-ka nemame kde rozgulat, cisto na benzin bez sporica. Je to stara masina, kde sa hrabu nove auta s elektronikov - šmejdy!!!!
:) Ma taky uz 332 000 km bez generalky a po 21-ti letech puvodni lak??? :shock: Rychlost samozrejme zavisi od prevodoveho pomeru...


sol

k

Příspěvek od sol »

dobre ze to nepchate do tika cotak dizlovi motor na zeliznici-
___


Novák
Zasloužilý člen
Příspěvky: 407
Registrován: ned 20 srp 2006 15:33
Bydliště: Praha
Dostal: 2 poděkování

Sao

Příspěvek od Novák »

Tady se trochu oteplilo a mě to nedalo a nalil jsem destilku_hornbach do spořiče. :bhead: Docela pěkně jsem to pohnojil.Líná mrcha,nejede to!!
Dám tomu trochu času a snad se z toho zimního spánku probere.A jestli ne,tak se zase vrátím k "sucháči"!!!

Ono se to probere :pivko:


Ludvas
Stálý člen
Příspěvky: 27
Registrován: ned 02 zář 2007 15:28

TR

Příspěvek od Ludvas »

Taky se mi nějak nechytá po dvou dnech vylez proud z 0,2A na 1,5 asi je tam nějaky bordel.


Uživatelský avatar
puch
Stálý člen
Příspěvky: 46
Registrován: pon 11 úno 2008 22:56
Kontaktovat uživatele:

Trk

Příspěvek od puch »

Taky jsem to vcera nalil a chvili to jede fajn a chvili nic moc-pockame jak se to vyvrbi.Asi divna destilka-prosvita mi zarovka.


Zabili Kenyho!!!PARCHANTI!!!!
Novák
Zasloužilý člen
Příspěvky: 407
Registrován: ned 20 srp 2006 15:33
Bydliště: Praha
Dostal: 2 poděkování

už to frčí

Příspěvek od Novák »

Vypadá to,že to zase frčí jak má,tedy s tou vodou.Musí se to ale celé přeladit.Takže pokud nepřijdou nějaké mrazy,tak pro mně začala zase "mokrá sezóna"!

Tak vidíš -- a Je To :pivko: . Jakmile se to jenom trochu chytne , tak to vždycky naskočí .
Sem tak uvažoval , že by to bylo nejlepší uchytnout přímo na motor , aby to spolu souznělo .


Uživatelský avatar
laik
Zasloužilý člen
Příspěvky: 858
Registrován: sob 23 úno 2008 21:41
Bydliště: Brno
Dal: 36 poděkování
Dostal: 43 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Zdravím

Příspěvek od laik »

Zase su tady ,jste rádi.........(ne nemusíte hned vypínat pc) :lol:
Jaro je tady,tak sem ten svuj chaoticky motanej dráťák taky hodil do auta.
Voda je už trošku zabarvená, ale už je tam od prosince tak pár dní ještě vydrží. :oops:,
Zapojení na doporučení přes žárovku, odběr 0,2A ,bez žárovky odběr 2A.
Snad něčemu moc neva že to mám v drátěnym košu???(aby to pěkně stálo)....
Zapojení za filtr je tam několik vývodu a jeden nepoužívanej a nevím k čemu je,nemám návod, je to peugeot 309 1,1i(v tom autě je vubec všude plno plonkovních konektoru a hadiček,ale prej je to normální)
Je tam taky ještě jeden podtlakovej vývod pod karbecem,(kam sem to puvodně uvažoval zapojit) ale ten je hadičkou propojenej zpátky do sání (přípojka vedle te moji nové plastové hadičky ta druhá černá hadicka) trošku nechápu proč je to tak propojený ale když to jede tak to neřeším.
Pořád mě není jasný,jestli když to mám připojený přes žárovku má ona svítit(slabě ale svítí) nebo ne?....Zkrat tam nebude, když to vytahuju ven tak to postupně zhasíná.

Tak přeji všem at to frčí
a hezkej večer...(no a jaro samozřejmě taky :lol: )
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Jsem svobodný, protože dělám to co chci a ne to co musím......
Uživatelský avatar
Pego
Zasloužilý člen
Příspěvky: 612
Registrován: sob 05 dub 2008 19:46
Dal: 29 poděkování
Dostal: 19 poděkování

Re: Zdravím

Příspěvek od Pego »

laik píše:Zase su tady ,jste rádi.........(ne nemusíte hned vypínat pc) :lol:
Milej zlatej, studuj a odpajej - to kams to pichnul, ty 2 pripoje trcici ze sani, je regulace sani vzduchu (teply/studeny). Uvnitr je teplotni spinac, ktery pri nizsi teplote vzduchu v sani otevre a tim pusti pres sebe podtlak do podtlakove klapky prepinajici vzduch od plechu nad vyfukem. (Kde je ten ted zapojen????) Takze ti bude bublat jenom pri nizkych teplotach. :shock:
Mrkni prosim http://www.upramene.cz/forum/album_pic.php?pic_id=205 ten Y je spravny bod na napojeni u techhle francouzu - je to regulovany podtlak systemu PCV (Positive crankcase ventilation) vedouci primo pod klapku do sani - a drzi stabilne take na Fordech (viz. Petr 111/'87 escort).
Doufam, ze sem se vyjadril dost jasne, kdyz ne, pisni na SZ.
EDIT: přidávám popis na obrázku, dyž pošleš foto tvého - komplet, popíšu.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


lajos
Zasloužilý člen
Příspěvky: 2448
Registrován: pát 25 lis 2005 14:32
Bydliště: Liberec
Dal: 471 poděkování
Dostal: 212 poděkování

Příspěvek od lajos »

Pego to vystihl přesně, u citroen BX je to stejné(mají peugeot motory)


Odpovědět

Zpět na „Sao“