Aktuálně: Nový finanční systém - SPDR nabízí doživotní měsíční rentu, oddlužení. financování vlastních projektů. Více zde...
Město Krnov - Přímá pomoc jedné domácnosti postižené povodní. Více zde...
Město Krnov - Přímá pomoc jedné domácnosti postižené povodní. Více zde...
TRkové řady vyvíječů
Moderátor: sao
-
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 393
- Registrován: sob 03 bře 2007 13:40
- Bydliště: MORAVA
- Dostal: 7 poděkování
jo jóóó
Ale vždyť přece dobře víte , že to myslím jenom v dobrém a pro zdar věci samé , ale co se týče fušeřiny , -- tak na to jsem pes a to myslím nejenom ve Vašem , ale i ve svém vlastním zájmu.
Takže , a ať nám to frčí
Takže , a ať nám to frčí
-
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 1719
- Registrován: úte 09 led 2007 12:49
- Bydliště: Praha
- Dal: 1 poděkování
- Dostal: 20 poděkování
- Kontaktovat uživatele:
Hledal pro Laika
Modlitební mýnek jako vzor pro výtvarnou práci, ale vzdal jsem to,/bylo toho moc/ některé se roztáčejí i větrem, a na každém je napsána modlitba. Tibeťané věří, že mlýnek napomáhá dojití cíle cesty, což se pro i auto hoditi může.
Ale dějí se věci, kterým vulgární materialista uvěřiti nebude moci : V létě jsem jezdil pár tisíc km s dráťákem na favoritu, pak jsem ho musel vyndat.Přes zimu jsem spravil opel omega 2i a koncem února absolvoval stk. To auto má 20 roků a není to žádný zázrak, je to spíš chudinka.
Jěště před loni jezdila chudinka asi za 8.5 l benzímu/100 km a teď jako na potvoru bere 7.5. žádný spořič jsem do ní ale nestačil zatím dát.
Nemám co dalšího říct jako polehčující okolnost. Jenom jsem si jednou pomyslel : Holka, však ty se toho velkýho dráťáku taky dočkáš.
Tak a je to venku.
K.
Ale dějí se věci, kterým vulgární materialista uvěřiti nebude moci : V létě jsem jezdil pár tisíc km s dráťákem na favoritu, pak jsem ho musel vyndat.Přes zimu jsem spravil opel omega 2i a koncem února absolvoval stk. To auto má 20 roků a není to žádný zázrak, je to spíš chudinka.
Jěště před loni jezdila chudinka asi za 8.5 l benzímu/100 km a teď jako na potvoru bere 7.5. žádný spořič jsem do ní ale nestačil zatím dát.
Nemám co dalšího říct jako polehčující okolnost. Jenom jsem si jednou pomyslel : Holka, však ty se toho velkýho dráťáku taky dočkáš.
Tak a je to venku.
K.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 2
- Registrován: čtv 05 bře 2009 10:09
- Kontaktovat uživatele:
RE: TRko a přeplňování
Zdravím a děkuji.
Já vím (tak jako všude i tady) se vše řešilo minimálně 100x. Toto vlákno jsem se snažil přečíst podrobně, z několika ostatních jen věcné fakta. Stahoval jsem tu snad všechny přílohy a i některé z cizích stránek. Bohužel mám takový pocit, že se tu většina otázek a odpovědí řešilo formou SZ, neboli "Private Message" (z historie - někdo se na něco zeptal a poté jako mávnutí kouzelnou hůlkou byl v obraze...). Jsem vyučený elektrikář-slaboproud, chemie mi nikdy moc nešla, i když s postupem času se v celku prolíná... Jinou energii, VE jako éter si nedovedu příliš představit a vysvětlit, ale v žádném případě NEPOPÍRÁM tuto energii. Proto bych osobně začal rozkladem H2O a jinou Energii až poté co si "osahám" tuto. Co si pamatuji z "varty" tak tam se polarita řešila tzv. formací - nečeká se až si Pb polaritu určí samo. Proto mě asi tolik zajímaly různé druhy elektrod.
Asi jsem zaspal dobu H2, možná před rokem?...
Ze všeho nejvíc mě zajímá to tlakování na víc jak 1 BAR, a poté i náhlé vypuštění směsi plynu do atmosféry (přes BOV) - samozřejmě ledacos se dá vyčíst z webu, z tabulek, ale zásadně jde o to, že se vzduch prohnaný turbem ohřeje a má jinou hustotu a jiné vlastnosti, než při "tabulkových 20°C.
Chci si postavit nezávisle na sobě cca 4 vyvíječe, tak abych věděl o co GO a nějak se odpíchl - ptát se na množství vyprodukovaného H2 ze 4 je asi zbytečné, co...
Ale i tak děkuji
ADD: ten nápad s (+) elektrodou z mědi byl úvahou. Z chemie si pamatuji pokusy s (+) Cu a (-)Zn elektrodou, které se jevily jako vhodné k drobným pokusům, tak od toho mě napadlo, když se vyvíjí H2 od (-) nerezy tak (+) k ní přidat z mědi. Nic víc, nic miň.
Já vím (tak jako všude i tady) se vše řešilo minimálně 100x. Toto vlákno jsem se snažil přečíst podrobně, z několika ostatních jen věcné fakta. Stahoval jsem tu snad všechny přílohy a i některé z cizích stránek. Bohužel mám takový pocit, že se tu většina otázek a odpovědí řešilo formou SZ, neboli "Private Message" (z historie - někdo se na něco zeptal a poté jako mávnutí kouzelnou hůlkou byl v obraze...). Jsem vyučený elektrikář-slaboproud, chemie mi nikdy moc nešla, i když s postupem času se v celku prolíná... Jinou energii, VE jako éter si nedovedu příliš představit a vysvětlit, ale v žádném případě NEPOPÍRÁM tuto energii. Proto bych osobně začal rozkladem H2O a jinou Energii až poté co si "osahám" tuto. Co si pamatuji z "varty" tak tam se polarita řešila tzv. formací - nečeká se až si Pb polaritu určí samo. Proto mě asi tolik zajímaly různé druhy elektrod.
Asi jsem zaspal dobu H2, možná před rokem?...
Ze všeho nejvíc mě zajímá to tlakování na víc jak 1 BAR, a poté i náhlé vypuštění směsi plynu do atmosféry (přes BOV) - samozřejmě ledacos se dá vyčíst z webu, z tabulek, ale zásadně jde o to, že se vzduch prohnaný turbem ohřeje a má jinou hustotu a jiné vlastnosti, než při "tabulkových 20°C.
Chci si postavit nezávisle na sobě cca 4 vyvíječe, tak abych věděl o co GO a nějak se odpíchl - ptát se na množství vyprodukovaného H2 ze 4 je asi zbytečné, co...
Ale i tak děkuji
ADD: ten nápad s (+) elektrodou z mědi byl úvahou. Z chemie si pamatuji pokusy s (+) Cu a (-)Zn elektrodou, které se jevily jako vhodné k drobným pokusům, tak od toho mě napadlo, když se vyvíjí H2 od (-) nerezy tak (+) k ní přidat z mědi. Nic víc, nic miň.
- laik
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 858
- Registrován: sob 23 úno 2008 21:41
- Bydliště: Brno
- Dal: 36 poděkování
- Dostal: 43 poděkování
- Kontaktovat uživatele:
Ahoj jaro
sao
sem se malilinko zamyslel....
jak sem vyděl ten kondenzátor na tvojim trku......
a teď něco přečetl o Teslovi..........
Nemá mít náhodou toto všechno na tvojim vlákně ,něco společnýho z čerpáním energie nulového bodu??????
čistá destilka jako kvalitní dielektrikum??????
Bifilární civky........
atd...............
hmmmm hmmmm........
sem se malilinko zamyslel....
jak sem vyděl ten kondenzátor na tvojim trku......
a teď něco přečetl o Teslovi..........
Nemá mít náhodou toto všechno na tvojim vlákně ,něco společnýho z čerpáním energie nulového bodu??????
čistá destilka jako kvalitní dielektrikum??????
Bifilární civky........
atd...............
hmmmm hmmmm........
Jsem svobodný, protože dělám to co chci a ne to co musím......
- kutz
- Stálý člen
- Příspěvky: 59
- Registrován: úte 31 led 2006 12:51
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Bublání
Ahoj trkaři, chci se zeptat jestli vám to všem probublává. Totiž nainstaloval sem zapojil sem, ale žádný bublifuk se nekonal. Motor prostě netvoří dost podtlaku nebo podfukuje nad karbec. Když jsem zacpal sání, tak to v tr-ku bublalo, ale normálně ne. Jede to někomu z vás i bez výraznýho bublání ?
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
- laik
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 858
- Registrován: sob 23 úno 2008 21:41
- Bydliště: Brno
- Dal: 36 poděkování
- Dostal: 43 poděkování
- Kontaktovat uživatele:
Zdravím
jen muj laickej poznatek
je to že když sem to u favoritu měl zapojený jen do sání do filtru taky mě to nebublalo, asi taky proto že trko plný vody je velkej odpor pro to aby to probublalo....ale jelikož vyvýječ (nebo jak to mám nazvat) udělá trochu tlaku sám, když je zapojenej,tak si potom ten motor stejně všechnu vyrobenou energii nasaje sám......
ale nevím ........
toto platí asi spíš u klasické elízy....
nevím jestli to stačí u trka kde máš destilku a skoro žádný ampéry a skoro žádnej plyn..........
tam je asi lepší to zapojit někde kde je ten podtlak znatelnej.........
nebo malej kompresorek.......
nevím.............
co na to sao???????????
já su pouhej amatér..........
ps: technickej dotaz:
jelikož mám každou sekci motanou dvojitě A a B tzn.myslím bifilárně
co kdybych to propojil po vzoru Teslovy cívky,teda konec A vinutí propojit na začátek B vinutí.....ale kam potom zapojit dál konec B vinutí???????????.....
a hezký jaro všem
je to že když sem to u favoritu měl zapojený jen do sání do filtru taky mě to nebublalo, asi taky proto že trko plný vody je velkej odpor pro to aby to probublalo....ale jelikož vyvýječ (nebo jak to mám nazvat) udělá trochu tlaku sám, když je zapojenej,tak si potom ten motor stejně všechnu vyrobenou energii nasaje sám......
ale nevím ........
toto platí asi spíš u klasické elízy....
nevím jestli to stačí u trka kde máš destilku a skoro žádný ampéry a skoro žádnej plyn..........
tam je asi lepší to zapojit někde kde je ten podtlak znatelnej.........
nebo malej kompresorek.......
nevím.............
co na to sao???????????
já su pouhej amatér..........
ps: technickej dotaz:
jelikož mám každou sekci motanou dvojitě A a B tzn.myslím bifilárně
co kdybych to propojil po vzoru Teslovy cívky,teda konec A vinutí propojit na začátek B vinutí.....ale kam potom zapojit dál konec B vinutí???????????.....
a hezký jaro všem
Jsem svobodný, protože dělám to co chci a ne to co musím......
- kutz
- Stálý člen
- Příspěvky: 59
- Registrován: úte 31 led 2006 12:51
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
trko
Tak jsem prošňupal net a všiml si http://www.overunity.com/hho.htm#testimonials pokud neznáte... kombinují to s různými vylepšeními jako předehřev paliva, tlakové pohánění výstupu elyz., elektronikou a dalšími, z čehož by mě zajímalo nejvíc to co je na obrázku... co to asi je ? žeby něco jako pumpa vakua ? Taky mě napadlo přidat ještě ionizaci vzduchu, jak o ni tuhle mluvil sao. Mám dva starý ionizátory, asi se do toho pustím, ale nejdřív třeba pořešit ten podtlak.
laik: mám to vyvedený co nejblíž to šlo ke karbecu. zádrhel bude asi jinde, než v umístění trubičky. zkouška pusou mi to probublávalo lehce...
laik: mám to vyvedený co nejblíž to šlo ke karbecu. zádrhel bude asi jinde, než v umístění trubičky. zkouška pusou mi to probublávalo lehce...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 393
- Registrován: sob 03 bře 2007 13:40
- Bydliště: MORAVA
- Dostal: 7 poděkování
Podtlak Kutz
Všimni si na 51 straně , jak má Felda udělaný napojení .
Odříznutá trubka způsobuje , že proudící vzduch vytváří kolem půlkruhu rotaci a tím i zvýší podtlak v nasávané trubičce . Dá se to udělat i tak , že do vnitřku strčíš zahnutou trubičku ve směru proudění a tím dosáhneš “skoro“ stejného efektu .
Pokud ani toto nepomůže , tak bych Ti doporučil , nastudovat si Venturiho trubici a to by v tom byl čert .
(není to nic složitého a dá se to zmáknout i na koleně )
Napřed ale zkontroluj všechny netěsnosti , protože jak jsem na ten Tvůj obr . koukal , tak nemáš ani na odsávání olejových výparů z klikovky žádnou sponu a vzhledem ke stáří vozidla budou asi všechny spoje vachrlaté .
No a na tom vrchním obr. , tak - tak to má originál udělaný Citroën –Berlingo , takže je to u tohoto typu vlastně připravené k osazení , enem udělat do zúženého místa patřičné udělátko .
By mě teda zajímalo , kolik za ten mezikus ve kšeftě chcou , protože by bylo po starostech .
Akorát by se TRko muselo přivázat řeťazem , aby ho to nevcuclo i s řidičem . Laikovi by to vytrhlo i podlahu a sundalo mu to boty i s ponožkama .
Odříznutá trubka způsobuje , že proudící vzduch vytváří kolem půlkruhu rotaci a tím i zvýší podtlak v nasávané trubičce . Dá se to udělat i tak , že do vnitřku strčíš zahnutou trubičku ve směru proudění a tím dosáhneš “skoro“ stejného efektu .
Pokud ani toto nepomůže , tak bych Ti doporučil , nastudovat si Venturiho trubici a to by v tom byl čert .
(není to nic složitého a dá se to zmáknout i na koleně )
Napřed ale zkontroluj všechny netěsnosti , protože jak jsem na ten Tvůj obr . koukal , tak nemáš ani na odsávání olejových výparů z klikovky žádnou sponu a vzhledem ke stáří vozidla budou asi všechny spoje vachrlaté .
No a na tom vrchním obr. , tak - tak to má originál udělaný Citroën –Berlingo , takže je to u tohoto typu vlastně připravené k osazení , enem udělat do zúženého místa patřičné udělátko .
By mě teda zajímalo , kolik za ten mezikus ve kšeftě chcou , protože by bylo po starostech .
Akorát by se TRko muselo přivázat řeťazem , aby ho to nevcuclo i s řidičem . Laikovi by to vytrhlo i podlahu a sundalo mu to boty i s ponožkama .
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
- kutz
- Stálý člen
- Příspěvky: 59
- Registrován: úte 31 led 2006 12:51
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Podtlak Kutz
jj všimnul jsem si toho způsobu vývodu, ale díky za upozornění. sání bude snad ok. když jsem sundal manžetu a ucpal sání, tak to přes trko bublalo slušně, ale motor nereagoval na nedostatek vzduchu, proto jsem zkoumal jestli nechybí těsnění nad karbecem a bingo. tož sem ho objednal. uvidíme jak potom jináč ty trubky i bez spon těsní, nejsou zase v tak špatným stavu. prozatím jsem ujel s trkem cca 70km a nezaznamenal jsem výrazný změny, takže nejspíš na tom probublávání záleží.sao píše:Odříznutá trubka způsobuje , že proudící vzduch vytváří kolem půlkruhu rotaci a tím i zvýší podtlak v nasávané trubičce . Dá se to udělat i tak , že do vnitřku strčíš zahnutou trubičku ve směru proudění a tím dosáhneš “skoro“ stejného efektu .
Pokud ani toto nepomůže , tak bych Ti doporučil , nastudovat si Venturiho trubici a to by v tom byl čert .
(není to nic složitého a dá se to zmáknout i na koleně )
Napřed ale zkontroluj všechny netěsnosti , protože jak jsem na ten Tvůj obr . koukal , tak nemáš ani na odsávání olejových výparů z klikovky žádnou sponu a vzhledem ke stáří vozidla budou asi všechny spoje vachrlaté .
Re: zklamani
Tak pratele probehly s timto big zarizenim ruzne zkousky(voda obyc.-12V-2,5A--SLABOTA!,voda obyc.-12V+Iv 3-0,95A--SLABOTA!A stale sracky uz po par hod.Na 1L voda obyc.+30g supinkovy 200% NAOH(Ani nevim jaky je to pomer,ale asi dost)-12V,10A-celkem sila,ale injekcni jehla pri plamenu uhorela,To same +Iv 3-plamen zadny jen nad hladinou aerosol.mlha jako pri ultrazvuk. mlhovaci,ale zadne sracky na hladine.Tak nevim!!!Asi pockam na sraz Brno a poslechnu si rady a kritiku.Jeste chci zkusit jeden napad co tu padl a to prohnat vsechen karburatorem nasavany vzduch prez tohle Trko na sucho+Maly Trk s destilkou pod karbec. Uz to zas vidim co prijde od Iv!!!! Ta jeho neAmericka vychova-nejdriv zmr..t a pak moooozzznnaaa trosku pochvalitpuch píše:UFFF!!!V noci jsem konecne domotal TRk 117*420mm, 10sekci,1mm drat.To jsem zvedav co to bude umet
No teda , to je něco , akorát co do toho budeš pouštět ? , protože jestli to budeš příliš zatěžovat , tak ti ty smotaný dráty – s jedním tenkým vývodem nebudou stačit a přepálí se .
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Zabili Kenyho!!!PARCHANTI!!!!
- poota
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 5830
- Registrován: stř 26 zář 2007 22:23
- Bydliště: Praha
- Dal: 1692 poděkování
- Dostal: 2418 poděkování
Podtlak
To: puch:
Podtlak před karburátorem je nejnižší (téměř žádný) při volnoběhu a zhruba lineárně stoupá s otvíráním škrticí klapky karburátoru = stoupajícími otáčkami motoru - závisí hlavně na odporu tlumiče sání.
Podtlak za karburátorem je nejvyšší při brzdění motorem, pak se celkem skokem zmenší na vysoký podtlak při běhu na volnoběh a s otvíráním klapky a stoupajícími otáčkami klesá až na celkem nepatrný či téměř žádný při maximálních otáčkách a plně otevřené klapce.
To znamená, že pokud množství toho, čím dotuješ směs, závisí na velikosti podtlaku, můžeš si vybrat, jestli bude s otáčkami klesat nebo stoupat. Můžeš taky zkusit napojit hadičky zároveň před i za karburátor, tím by mělo množství zůstávat přibližně stejné. Líbí se mi, že se nebojíš experimentovat, ale to velké TRko v sacím traktu si dokážu představit jen obtížně, ještě že to má být nasucho - poota
Podtlak před karburátorem je nejnižší (téměř žádný) při volnoběhu a zhruba lineárně stoupá s otvíráním škrticí klapky karburátoru = stoupajícími otáčkami motoru - závisí hlavně na odporu tlumiče sání.
Podtlak za karburátorem je nejvyšší při brzdění motorem, pak se celkem skokem zmenší na vysoký podtlak při běhu na volnoběh a s otvíráním klapky a stoupajícími otáčkami klesá až na celkem nepatrný či téměř žádný při maximálních otáčkách a plně otevřené klapce.
To znamená, že pokud množství toho, čím dotuješ směs, závisí na velikosti podtlaku, můžeš si vybrat, jestli bude s otáčkami klesat nebo stoupat. Můžeš taky zkusit napojit hadičky zároveň před i za karburátor, tím by mělo množství zůstávat přibližně stejné. Líbí se mi, že se nebojíš experimentovat, ale to velké TRko v sacím traktu si dokážu představit jen obtížně, ještě že to má být nasucho - poota
podtlak
Na male Trk jezdim uz pred zimou,Pak zaclo mrznout a sel sem na sucho-uspora 1L.Ted zatim nevidim jine vyuziti velkeho Trku nez prohnat veskery nasavany vzduch do karbecu,ale jak sem psal pockam s upravami na rady zkusenejsich v Brne.Treba elektronika Iv3 neni idealni pro ten velky Trk a nekdo poradi neco jineho.
Zabili Kenyho!!!PARCHANTI!!!!
Re: Podtlak
Nezáleží na podtlaku. Záleží na tlakovém spádu.poota píše:
...ale to velké TRko v sacím traktu si dokážu představit jen obtížně, ještě že to má být nasucho - poota
A ještě něco
P.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
- laik
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 858
- Registrován: sob 23 úno 2008 21:41
- Bydliště: Brno
- Dal: 36 poděkování
- Dostal: 43 poděkování
- Kontaktovat uživatele:
zdravím všechny a hlavně jaro
sao
při 0,2 A jezil sem dlouho a podlehl skepsi neboť nepozoroval jsem žádný nic....
tak sem dočasně zneužil toto zařízení k prach obyčené elektrolýze a při 1,2A sem začal pocitovat vyšší výkon a nějakou úsporu, ale těžko měřit když většinu času auto pouze stojí v kolonách...
(akorát vím že při 1A vyrobím necelýho 0,5l vodíku a polovinu kyslíku, což mě navýší oktanový číslo naturálu něco přes 100, asi......)
jedna technická:
není při elýze veký probublávání vlastně na škodu neboť spousta vzduchu působí spíš jako izolant????
A ted vážně.....Chlapy toto není vlákno o elíze tak neprobírejme kdo kolik vyrobil plynu, ale zamysleme se ,proč tady má sao i vlákno Tesla....
kolik z nás z toho něco četlo????já jen dva překlady a pár článku
ale něco mě říká to vše má nějakou souvyslost....všechny teslovy cívky a bazmekty kolem vypadají trošku jako TRko.....
I když já jako laik zatím nevím jak jinak bych měl bohuliběji využít toto zařízení než na elízu, nebo jako obří kondenzátor,cívku,či příjmač nebo vysílač nějaké energie(a co pak s ní???).....určitě tady sou odborníci co ví víc.....
jestli su nějak mimo tak napište ,ale svojim zamaltovaným laickým rozumem bych řek že by bylo možná dobrý založit třeba druhý vlákno "využití trka v teslových vynálezech"........
jestli melu krávoviny tak to sao smázni a jako bych nic neřek...
při 0,2 A jezil sem dlouho a podlehl skepsi neboť nepozoroval jsem žádný nic....
tak sem dočasně zneužil toto zařízení k prach obyčené elektrolýze a při 1,2A sem začal pocitovat vyšší výkon a nějakou úsporu, ale těžko měřit když většinu času auto pouze stojí v kolonách...
(akorát vím že při 1A vyrobím necelýho 0,5l vodíku a polovinu kyslíku, což mě navýší oktanový číslo naturálu něco přes 100, asi......)
jedna technická:
není při elýze veký probublávání vlastně na škodu neboť spousta vzduchu působí spíš jako izolant????
A ted vážně.....Chlapy toto není vlákno o elíze tak neprobírejme kdo kolik vyrobil plynu, ale zamysleme se ,proč tady má sao i vlákno Tesla....
kolik z nás z toho něco četlo????já jen dva překlady a pár článku
ale něco mě říká to vše má nějakou souvyslost....všechny teslovy cívky a bazmekty kolem vypadají trošku jako TRko.....
I když já jako laik zatím nevím jak jinak bych měl bohuliběji využít toto zařízení než na elízu, nebo jako obří kondenzátor,cívku,či příjmač nebo vysílač nějaké energie(a co pak s ní???).....určitě tady sou odborníci co ví víc.....
jestli su nějak mimo tak napište ,ale svojim zamaltovaným laickým rozumem bych řek že by bylo možná dobrý založit třeba druhý vlákno "využití trka v teslových vynálezech"........
jestli melu krávoviny tak to sao smázni a jako bych nic neřek...
Jsem svobodný, protože dělám to co chci a ne to co musím......