Peter610 píše: jeden odkaz pre teba:
http://www.skodafavorit.cz/index.php?show=clanky&id=9
moj motor toci na vodiku do 8000ot/min!!!
Nezlob.
Peter610 píše: jeden odkaz pre teba:
http://www.skodafavorit.cz/index.php?show=clanky&id=9
moj motor toci na vodiku do 8000ot/min!!!
velmi by som sa tomu nesmial, pokial viem take motory sa upravovali na 300 konove vykony. Zmenou paliva je to narast len o nejakych 30km/hAn píše:Favorit který jede 180km/h.
Jak už jsem psal, tak je to jenom teoreticky. Ale při elektrolíze vody (za urychlení osolením nebo kyselinou sírovou) se u kladné elektrody štěpí voda na 02 a u záporné na 2H. Pokud budeš mít nějakou nádobu uprostřed rozdělenou přepážkou, která sahá minimálně pod vodní hladinu a v každé "komoře" elektrodu, tak se ti v komoře u + elektrody bude hromadit kyslík (téměř 100%ní) a u - elektrody zase téměř 100%ní vodík. Regulaci přístupu kyslíku do motoru bych řešil asi až potom, co bych zjistil, že to na tu směs jede nebo, že ta směs je schopná nějak efektivně tomu motoru přidat výkon nebo ubrat spotřebu benzínu.Karban píše: Jo?
Kdepak vyrábíš ten 100% kyslík?
A jak ho přivedeš do sání, abys jeho přívod reguloval?
Ne, žádnej odpůrce elektrolýzy.shneck píše: Ty seš prostě zatvrzelej odpůrce elektrolýzy nebo co?...