Nazdar pánové
Pripajam pár fotiek, ako som to napchal pod kapotu. Ten ventil a T-spojka sú asi trocha prehnané, ale radšej preháňať ako podceňovať, že?
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
. Nevedel som, či môžem na PCV hadici použiť PVC Téčko kvôli teplote a chemikáliám, tak som kúpil kovové vo vodárskych potrebách. Guľový ventil riadi podtlak v TRku a bubleri.
Stala sa mi zaujímvá vec. Z prasknutej kostričky sa uvolnil jeden drôt, a dotkol sa privodneho vodiča opačnej polarity. TRko som nemal naplnene vodou az po okraj (asi tak 2cm od vrchu), aby som nerozlieval a necucal vodu zbytocne do bublera. Skrat medzi vodičmi odpálil zmes plynov nad hladinou a TRko bolo na črepy
![Embarassed :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)
. Za jazdy som si pre hluk nevšimol kedy sa to stalo, iba som si raz pri zapínaní všimol že ampérmeter sa z nuly nepohol. Tak davaj kukať pod kapotu. A už som zbieral plastové črepiny. 7,5 A poistka to vydržala. Takže ako novú nádobu na TR som použil odpadovú HT rúru s všemožnými spojkami, aby to šlo uzavrieť z oboch strán. Vyšlo mi to trocha vyššie ako pôvodná nádoba, sa mi to tam ledva vojde
![Neutral :|](./images/smilies/icon_neutral.gif)
. Ale nejak sa to tam zmestilo, hadam vydrží. Fotky novej nádoby pribudnú čoskoro.
V piatok som s tým prešiel prvých 100km, zatiaľ som si žiaden rozdiel nevšimol
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
. TRko žere 200mA na destilovanu vodu z Hornbachu. BTW, nenašiel som žiadnu použiteľnú priechodku na káble medzi motorovým priestorom a kabínou. Takže káble si privieram do tesnenia dverí.... zvonku to nevidno
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.