Má velmi malé mrtvé prostory, deskové dvě elektrody jsou blízko u sebe
a rozkmitávají se tak, že jsou v nich uzly které se mění asi tři, pak pět pak 7 cca 7x / min. Rozkmitávají se pulzy ss proudu, který nepřevýší cca 880 Hz.
Před tím, než to vzniklo měli někde na webu dokonce i se zvukem video podobného vyvíječe do kterého
bylo vidět.
Najít to by to chtělo a pořádně prohlédnout.
Mám za to, že sao o tom bude vědět víc.
Pokud Peter ví proč to efektivní není , prosím ho, ať to napíše.
Když koupíš Martine jenom vyvíječ bez zdroje, bude Ti to na nic.
Ohledně freddys cell si netroufnu diskutovat, podobné zařízení jsem nedotvořil
Má celkem komplikovaný rozvod vody i plynů, snad podle Mayerových patentů
Spekulace a výpočty celkem nepomohou, protože motor pouze na směs vodíku s kyslíkem musí mít vstřikování plynů popř. navíc vstřikování CO2 a to je jiný případ popř. recirkulaci spalin částečnou.
Toto určitě spoří palivo zlepšováním jeho hoření. Moc bych se divil, kdyby ušetřili víc než 30 procent paliva.
Ale není to málo.
Separace kyslíku může být problém, ale údajně to lze pomocí pěnového polystyrénu.
To je ale riskantní z hlediska shoření.
Další možná separace je odloučením v nádobě vyšší válcové, to je zase riskantní z hlediska výbuchu.
Třeba to někdo zkoušel ???
Víc o tom nevím.
Já vlastně ani nerozumím tomu proč mi po namontování UF spořiče do dalšího opla 2i opět klesla spotřeba.
V tomto případě o 2l . Starý vyběhaný motor co žral 10 l žere 8 l, hm , ale i olej....
Pokud to v tom bílém autě olej nežralo, byla spotřeba snížena jenom o 1 l
Víc ze mně nedostanete.
Zdar vašim pokusům.
K.