Aktuálně: Nový finanční systém - SPDR nabízí doživotní měsíční rentu, oddlužení. financování vlastních projektů. Více zde...
Město Krnov - Přímá pomoc jedné domácnosti postižené povodní. Více zde...

AUTO..na vodu

Vodík, plasma, orgon... a spalovací motory.
Odpovědět
1220
Zasloužilý člen
Příspěvky: 1719
Registrován: úte 09 led 2007 12:49
Bydliště: Praha
Dal: 1 poděkování
Dostal: 20 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: možná to tu už bylo...

Příspěvek od 1220 »

martin11 píše:http://www.jednavodu.cz/o-nas/

možná to tu už bylo....neuvěřitelný...!!... :shock:

proč neuvěřitelný ?
Dyť na tom není skoro nic :shock:
Jejich vyvíječ splňuje skoro všechny poznatky kolem efektivní elektrolýzy.
Kdo to viděl uvěří.........
Doporučuju skeptikům si to koupit a proměřit.
Jo na vlastní triko, a za vlastní peníze.
Že je dotažený dráťák přinejmenším srovnatelný,a ufko zadara :?:
Co na tom sejde :lol: :lol:
Milí sisifáci plaťte ;) ;) . Máte z čeho :hip:
K.


Uživatelský avatar
Jim68
Zasloužilý člen
Příspěvky: 668
Registrován: úte 29 zář 2009 14:36
Dal: 1 poděkování
Dostal: 26 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: možná to tu už bylo...

Příspěvek od Jim68 »

Nejsem teda vodíkář, ale energie na rozklad tý vody jde z alternátoru, tudíž z motoru potažmo z benzínu....Tak v čem je teda ta úspora?
Promiňte.... :oops:


Jim68
Be happy!
NAVAR
Zasloužilý člen
Příspěvky: 1739
Registrován: stř 16 dub 2008 10:00
Dal: 37 poděkování
Dostal: 262 poděkování

Re: možná to tu už bylo...

Příspěvek od NAVAR »

Buď zdráv Jime,
Vždycky nám na škole vtloukali do hlavy že rozklad vody na vodík elektrolýzou je vysoce neefektivní, tedy myšleno stejnosměrný rozklad. O střídavém rozkladu vůbec nebyla řeč protože kdo by se opovážil rozkládat vodu pulzně když je to vlastně hodně špatný vodič. No a ono to pulzně (v jedné polaritě) funguje velice dobře s mnohonásobně vyšší efektivitou než stejnosměrný rozklad. Beru to tak že v případě automobilu se taktéž jedná o zvýšení efektivity využití paliva.


Není ani tak důležité najít "kámen mudrců" jako cesta k němu.
To co není vidět a ani není možno měřit nelze už z principu prohlásit za neexistující.
Pomož si sám, protože ti stejně nikdo jiný nepomůže.
Moderátor raději žádný než vadný.
martin11
Zasloužilý člen
Příspěvky: 4090
Registrován: čtv 17 led 2008 16:08
Dal: 384 poděkování
Dostal: 243 poděkování

uspora

Příspěvek od martin11 »

uspora bude pravděpodobně v tom, že benzin je několikrát dražší než vodík z vody...jenže neznáme ten poměr ...benzin vodík a poměr výkonu benzin vodík . známe " jen " zvyšující se cenu benzinu.
"asi" by to chtělo porovnat cenu auta a úspor, zda-li se to vůbec, při ujetí 100 000 km vyplatí :idea: m11 :lol:


... věřím, že se " TO " povede ......
Uživatelský avatar
Jim68
Zasloužilý člen
Příspěvky: 668
Registrován: úte 29 zář 2009 14:36
Dal: 1 poděkování
Dostal: 26 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: uspora

Příspěvek od Jim68 »

Mno, čistě matematicky, to bublání je neměřitelné, kolik gramů vodíku to dá za hodinu, když litr váží cca 0,08 g? Výhřevnost vodíku je docela dobrá, ale ta se počítá z váhy, že... :roll: 33 kWh/kg. Takže - abys z toho vydojil výkon, musíš si narovinu říct: kilo benzínu má kapacitu 12,7kWh/ kg, takže bys musel získat z této energie víc než dvojnásobek. A to je dobrý byznys. Jenže, jakou účinnost to vyvíjení má? Kilo vodíku má podle teploty cca 12,5m3......

Díky, že jste mě to donutili spočítat. Kdyby ta elektrolýza byla efektivní kolem 50%, tak by to přece bylo perpetum, ne? Ještě by zbylo tak 15% elektriky na domácnost, topilo by to..... :roll: ;)

Upraveno: elektrolýza by musela být efektivní kolem 73%, páč motor má mizernou účinnost a alternátor přes řemeny také. Ale točilo by se to a teplo není odpad (to by vám řekli majitelé v nových fabiích, kteří mrznou celé dny v nevytopitelných autech...). Tak, kdo se hlásí?

11,30
P.s.: No jo, zavolal jsem tam, takže abychom se raději uklidnili: při odběru 13A/12V (156W) to dává 1 litr plynu za minutu (2,75W)... Panečku. To je úspora! Ale možná že placebo efekt je tak silný, že tam ten litr dolů prostě je.... :roll:


Jim68
Be happy!
martin11
Zasloužilý člen
Příspěvky: 4090
Registrován: čtv 17 led 2008 16:08
Dal: 384 poděkování
Dostal: 243 poděkování

Re: uspora

Příspěvek od martin11 »

zdarec Jim68 a +1 :good: za výpočet....tvuj matematický příspěvek mě navedl na myšlenku....koupit "jen" ten vyvíječ, co maj v tom autu, / určitě ho budou prodávat jako náhradní díl/ přes solar panel dobíjet akku / a z toho dělat vodík....a tím topit. já vím , je to složitý a nebezpečný...ale... :idea: tady někde asi můžeme hledat energetickou záchranu, a to všeobecně m11 :lol:


... věřím, že se " TO " povede ......
Uživatelský avatar
Ilem
Zasloužilý člen
Příspěvky: 3119
Registrován: pon 25 zář 2006 20:52
Bydliště: Hradec Králové
Dal: 71 poděkování
Dostal: 349 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Lidi, vy vůbec nečtete

Příspěvek od Ilem »

Kolikrát se tu už omýlalo, že o tom to není.
Úspora nevzniká spálením vodíku, který sis vyrobil spálením paliva. Úspora vzniká tím, že vyrobený vodík umožní při spalování s palivem lepší využití stávajícího paliva (míň rámusu, víc výkonu). Jakým způsobem, se jenom dohadujeme. Fakt je ten, že motor má "měkčí" chod a víc táhne odspodu. Nejmarkantnější je to na dvoutaktech, pak na ropákách, následuje čtyřtakt s karbecem a nejmíň je to znát u stříkaček (musella by se přeladit řídící jednotka). Kdo to nezkusil, bude vést sáhodlouhé polemiky o tom, jestli je to možné.


"Dum spiro spero"
Ciceron
Uživatelský avatar
Ilem
Zasloužilý člen
Příspěvky: 3119
Registrován: pon 25 zář 2006 20:52
Bydliště: Hradec Králové
Dal: 71 poděkování
Dostal: 349 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: uspora

Příspěvek od Ilem »

martin11 píše: zdarec Jim68 a +1 :good: za výpočet....tvuj matematický příspěvek mě navedl na myšlenku....koupit "jen" ten vyvíječ, co maj v tom autu, / určitě ho budou prodávat jako náhradní díl/ přes solar panel dobíjet akku / a z toho dělat vodík....a tím topit. já vím , je to složitý a nebezpečný...ale... :idea: tady někde asi můžeme hledat energetickou záchranu, a to všeobecně m11 :lol:
Ach ty Karkulko, proč se drbat pravou rukou za pravým uchem, když se můžu drbat za pravým uchem levou nohou?
Není jednodušší rovnou topit vyrobenou elektřinou ze soláru? A není ještě jednodušší místo soláru dát kolektor a topit rovnou teplou vodou? (kolektor má větší účinnost, než solár)


"Dum spiro spero"
Ciceron
martin11
Zasloužilý člen
Příspěvky: 4090
Registrován: čtv 17 led 2008 16:08
Dal: 384 poděkování
Dostal: 243 poděkování

Re: uspora

Příspěvek od martin11 »

...konec diskusí pro Ilema +1 :good: ...mám novýho Trabanta...resp. motor, asi také "lehce" začnu...zdraví martin11 :lol:


... věřím, že se " TO " povede ......
Uživatelský avatar
Jim68
Zasloužilý člen
Příspěvky: 668
Registrován: úte 29 zář 2009 14:36
Dal: 1 poděkování
Dostal: 26 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Ilemovi

Příspěvek od Jim68 »

Se mnou sedí v kanclu člověk, který viděl auto na vodu - v kufru byl agregát na vyvíjení a sudy s vodou. Bralo to cca 10 litrů na 50 vteřin, výkon to mělo dobrý, ale prax nepřišla. Motor byla amerika, alternátor obyč. Prý to mělo pěkně pružný chod a zátah.

Prý měli z toho krámu strašný strach, protože ten vývin byl strašně bouřlivý a rychlý. Kyslík prý odlučovali(?).


Jim68
Be happy!
Uživatelský avatar
Ilem
Zasloužilý člen
Příspěvky: 3119
Registrován: pon 25 zář 2006 20:52
Bydliště: Hradec Králové
Dal: 71 poděkování
Dostal: 349 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Ilemovi

Příspěvek od Ilem »

Jenom na vodu :shock: bez jiného paliva :?: A jindy ten člověk mluví pravdu? Trocha matematiky: 10 litrů na 50 vteřin mi vchází 720 litrů za hodinu. Už jen ten objem vody docela vylučuje nějakou pružnost auta. Počítejme dál. Z jednoho litru vody je, pokud se nepletu za normálního tlaku 1233 litrů vodíku. Za minutu tedy motorem musí projít 14796 litrů vodíku. Ameriky mívají objem cca 4l. Při 3000 otáčkách to dělá 12 000 litrů. Ok, tak zvedneme otáčky tak, aby ten vodík vůbec prošel. Vychází mi, 3699 otáček za minutu a motor by musel být krmen čistým vodíkem a fungoval by jako pneumatický motor. Bez zapalování, protože už tam není místo pro kyslík. Tak zase blbost. OK opustíme tedy atmosférický motor a naženeme to tam pod tlakem. Nechce se mi to už počítat, ale na první pohled je jasné, že abychom dostali směs vodíku se vzduchem v doporučovaném poměru 1-4 procenta, museli bychom vzduch s vodíkem stlačit natolik, že zkapalní a vystupující plyn nám bude trhat výfuk. Druhá věc je odlučování kyslíku. Dost by mě zajímalo zařízení, které odloučí za minutu cca 7500 litrů kyslíku. Jindro, nezlob se na mě, ale něco tam nesedí. :good:


"Dum spiro spero"
Ciceron
Maco
Stálý člen
Příspěvky: 85
Registrován: pon 28 led 2008 21:47
Dal: 1 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Dodge

Příspěvek od Maco »

Títo amíci to maju čisto na vodik,ale žere to 55A a vyraba to 55l paliva.
http://peswiki.com/index.php/Directory: ... pts%2C_Inc.


Uživatelský avatar
Jim68
Zasloužilý člen
Příspěvky: 668
Registrován: úte 29 zář 2009 14:36
Dal: 1 poděkování
Dostal: 26 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Ilemovi

Příspěvek od Jim68 »

Ilem píše:Jenom na vodu :shock: bez jiného paliva :?: A jindy ten člověk mluví pravdu? Trocha matematiky: 10 litrů na 50 vteřin mi vchází 720 litrů za hodinu. Už jen ten objem vody docela vylučuje nějakou pružnost auta. Počítejme dál. Z jednoho litru vody je, pokud se nepletu za normálního tlaku 1233 litrů vodíku. Za minutu tedy motorem musí projít 14796 litrů vodíku. Ameriky mívají objem cca 4l. Při 3000 otáčkách to dělá 12 000 litrů. Ok, tak zvedneme otáčky tak, aby ten vodík vůbec prošel. Vychází mi, 3699 otáček za minutu a motor by musel být krmen čistým vodíkem a fungoval by jako pneumatický motor. Bez zapalování, protože už tam není místo pro kyslík. Tak zase blbost. OK opustíme tedy atmosférický motor a naženeme to tam pod tlakem. Nechce se mi to už počítat, ale na první pohled je jasné, že abychom dostali směs vodíku se vzduchem v doporučovaném poměru 1-4 procenta, museli bychom vzduch s vodíkem stlačit natolik, že zkapalní a vystupující plyn nám bude trhat výfuk. Druhá věc je odlučování kyslíku. Dost by mě zajímalo zařízení, které odloučí za minutu cca 7500 litrů kyslíku. Jindro, nezlob se na mě, ale něco tam nesedí. :good:
No, mě přece taky.... Ale jindy mluví pravdu a tohle mi vykládal, když jsem psal ten minulý mail.... Podle něj s tím autem jen popojeli - pak došla voda....


Jim68
Be happy!
1220
Zasloužilý člen
Příspěvky: 1719
Registrován: úte 09 led 2007 12:49
Bydliště: Praha
Dal: 1 poděkování
Dostal: 20 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Ten vyvíječ se tváří jako efektivní

Příspěvek od 1220 »

Má velmi malé mrtvé prostory, deskové dvě elektrody jsou blízko u sebe
a rozkmitávají se tak, že jsou v nich uzly které se mění asi tři, pak pět pak 7 cca 7x / min. Rozkmitávají se pulzy ss proudu, který nepřevýší cca 880 Hz.
Před tím, než to vzniklo měli někde na webu dokonce i se zvukem video podobného vyvíječe do kterého
bylo vidět.
Najít to by to chtělo a pořádně prohlédnout.
Mám za to, že sao o tom bude vědět víc.
Pokud Peter ví proč to efektivní není , prosím ho, ať to napíše.

Když koupíš Martine jenom vyvíječ bez zdroje, bude Ti to na nic.
Ohledně freddys cell si netroufnu diskutovat, podobné zařízení jsem nedotvořil :(
Má celkem komplikovaný rozvod vody i plynů, snad podle Mayerových patentů

Spekulace a výpočty celkem nepomohou, protože motor pouze na směs vodíku s kyslíkem musí mít vstřikování plynů popř. navíc vstřikování CO2 a to je jiný případ popř. recirkulaci spalin částečnou.
Toto určitě spoří palivo zlepšováním jeho hoření. Moc bych se divil, kdyby ušetřili víc než 30 procent paliva.
Ale není to málo.
Separace kyslíku může být problém, ale údajně to lze pomocí pěnového polystyrénu.
To je ale riskantní z hlediska shoření.
Další možná separace je odloučením v nádobě vyšší válcové, to je zase riskantní z hlediska výbuchu.
Třeba to někdo zkoušel ???

Víc o tom nevím.

Já vlastně ani nerozumím tomu proč mi po namontování UF spořiče do dalšího opla 2i opět klesla spotřeba.
V tomto případě o 2l . Starý vyběhaný motor co žral 10 l žere 8 l, hm , ale i olej.... :mrgreen:
Pokud to v tom bílém autě olej nežralo, byla spotřeba snížena jenom o 1 l
Víc ze mně nedostanete. :(
Zdar vašim pokusům.

K.


Uživatelský avatar
Jim68
Zasloužilý člen
Příspěvky: 668
Registrován: úte 29 zář 2009 14:36
Dal: 1 poděkování
Dostal: 26 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Dodge

Příspěvek od Jim68 »

Maco píše:Títo amíci to maju čisto na vodik,ale žere to 55A a vyraba to 55l paliva.
http://peswiki.com/index.php/Directory: ... pts%2C_Inc.
To je super, a mají tam prima fotky - neni to Meyerův vyvíječ?


Jim68
Be happy!
Odpovědět

Zpět na „Auto na alternativní pohon“