učíme sa celý životAkord píše:
Neexistuje obecne taková poloha(nebo pohyb) tyčového magnetu, která by donutila uvedený magnetický prstenec se otočit.
bodík za trpezlivé vysvetľovanie
Martine, mám tě rád, ale tady střílíš vedle. Mnoho Karbanových příspěvků by mohlo být přínosných právě pro tebe, kdybys neměl za slovem Karban před očima rudou mlhu a pozorně četl, co píše.martin11 píše: ...Karban do této chvíle vypotil 251 odkazů....zeptám se vás všech...byl alespoň 1 slovy jeden....pro někoho přínosný....???....
...skutečně poznámky typu Karban....jsou záhadně hodnotné....dobře do sebe zapadají........ano ...ne ...možná ....asi.....snad.....ono se to....bylo by dobré ....ačkoli....atd ...atd....
....je krásné přísloví.....mluviti stříbro...mlčeti zlato...a...kdybys mlčel , zůstal bys filosofem....tak se opravdu těším na ten Karbanův potencial....rád bych se něco přiučil....moc toho neznám.
...no...jsem rád, že kolemjdoucí začínají chápat, že skutečně setrvačník nepotřebuju...samozřejmě rotační díly, jako v každém motoru jsou...a jsou s nimi potíže, protože se musí vyvyžovat...u mě ...bohužel bude setrvačník vážit cca 6kg...resp...rotující hmoty...starosti mě ani nedělají počty válců.a tření v nich, protože vlastně ani žádné válce nemám...tedy ty jak je známe....plocha ...třecí u válcu zde, je opravdu malá a tytéž síly v čepech, ojnicích a uložení kliky téměř zanedbatelná.Kdyby to bylo technicky proveditelné, tak těch pístů je zde 18...bohužel se nevejdou na rozvodové kolo...mechanika je mechanika....a nemůže síla 18 kg působit na ojnici 4mm, kdyř tamusí být podle zdvihu a koeficientu Lambda dlouhá 73 mm.....Tuco píše:Jen tak bokem: ty tam, Martine, samozřejmě setrvačník máš (jestli clona s protizávažím váží 10kg tak se to asi zatlouct nedá), vidím ale jako plus, že v něj nedoufáš coby součást nutnou k chodu motoru. Před tebou byla velká spousta neúspěšných konstrukcí postavenejch na tom, že při odpuzování magnetů se roztočí setrvačník, který je vrátí do původní polohy. Pochop, že pro někoho kdo je zná může být těžké přijít na to, že tvůj motor s tím nemá nic společnýho.
- úplně stejně, jako se klika využívá ve spalovacím motoru.martin11 píše:....že zde je klika , která převádí přímočarý pohyb na rotařní....
karban no konečně jsi mě dokázal, že vůbec nvíš o čem ten muj motor je.....Karban píše:- úplně stejně, jako se klika využívá ve spalovacím motoru.martin11 píše:....že zde je klika , která převádí přímočarý pohyb na rotařní....
Expanze = zde přítah magnetu (obecně - působí nám zde nějaká síla)
Ta je ovšem jaksi dočasná, palivo vyhoří, píst je odtlačen do dolní úvrati.
U tohoto experimentu však síla nahrazující expanzi trvá, nelze ji regulovat, jen přemoci další (a samozřejmě větší) silou, která by v cyklu následujícím musela být přemožena opět silou vyšší, a následně opět vyšší, atd...
---
Ale tomu samozřejmě mnozí nebudou chtít věřit, jel.... ----