Aktuálně: Nový finanční systém - SPDR nabízí doživotní měsíční rentu, oddlužení. financování vlastních projektů. Více zde...

Připálené Karbanátky

Přesunuté příspěvky s "nulovou" informační hodnotou...

Moderátor: FUP - Moderátoři

Zamčeno
martin11
Zasloužilý člen
Příspěvky: 4090
Registrován: čtv 17 led 2008 16:08
Dal: 384 poděkování
Dostal: 243 poděkování

Juranus

Příspěvek od martin11 »

Juranus píše:
spaceball píše: ...................Pokud ovšem budeme chápat VE jako energii existující a nevyužitou,
pak se jednou točit bude. Jde o to, co si kdo pod volnou energii představuje..
Já jsem bohužel toho názoru, že veškerá energie na tomto světě je poměrně velmi dobře vázána :D A její využití nebude zadarmo :cry:

spaceball píše: apropós - na zadním kole Ti chybí zástěrka, odlétající štěrk ze zadního zrychlujícího kola by mohl někoho poranit
To je holt vývoj. To musí být vidět. Akceptuji! Chybu odstraním a jinými opatřím - jako vždy :D

Soustředil jsem se teď jen na pohonnou jednotku. Její zabudování do samohybných strojů nechám na laskavém čtenáři. Je to OS GL. Můžete to používat jak je libo. Nečiním si žádné nároky. :D
....jsouc opožděn ve vývoji....myslím , že použiji VŠECHNY tvoje nápady....o zisk se rozdělíme...
...ale ...myslím , že mi nechybí smysl pro humor....považuju včechny tvé nápady za cimrmanovsky genialní....ale z jistého hlediska....a pro mě toto není zanedaytelné....jsi neuvěřitelným přínosem.....neumíš si představit, jak jsi obohatil moje zkušenosti....s lidmi...ne s magnety....
...zcela nenásilným způsobem jsi z magnetářů udělal ... :roll: ....neříkám, že kdo se směje na posled......no kdo se směje naposled má dlouhý vedení... :idea: ....ale ..synku , synku......oral-li jsi.....zatím z tebe celkem nic nevypadlo.....jen se zeptám...nemáš ještě v zásobě...motůrek s diodou...???.....že to už tady také bylo......s neodnimatelnou úctou k Tvé magnetické tvorbě ...zdraví....karkulka červená :oops:


... věřím, že se " TO " povede ......
Uživatelský avatar
Juranus
Zasloužilý člen
Příspěvky: 239
Registrován: úte 13 říj 2009 9:44
Bydliště: Brno

Re: Juranus

Příspěvek od Juranus »

martin11 píše:............nemáš ještě v zásobě...motůrek s diodou...???.....:
Motůrek s diodou (a odporem) jsem naposled použil u autodráhového auta, kde po "ubrání plynu" sloužila dioda s dobře voleným odporem, jako dynymická brzda, když přes ně tekl generovaný proud. Chodilo to bezvadně. A ještě to rozsvěcelo i brzdový světla z červených LED. :D Jó, to byly doby!


____________________
S pozdravem: "Magnetickými motory za blaho lidstva"
Juranus
____________________
Uživatelský avatar
Juranus
Zasloužilý člen
Příspěvky: 239
Registrován: úte 13 říj 2009 9:44
Bydliště: Brno

Re: Juranus

Příspěvek od Juranus »

martin11 píše:............nemáš ještě v zásobě...motůrek s diodou...???.....:
Motůrek s diodou (a odporem) jsem naposled použil u autodráhového auta, kde po "ubrání plynu" sloužila dioda s dobře voleným odporem, jako dynymická brzda, když přes ně tekl generovaný proud. Chodilo to bezvadně. A ještě to rozsvěcelo i brzdový světla z červených LED. :D Jó, to byly doby!


____________________
S pozdravem: "Magnetickými motory za blaho lidstva"
Juranus
____________________
sao
Zasloužilý člen
Příspěvky: 393
Registrován: sob 03 bře 2007 13:40
Bydliště: MORAVA
Dostal: 7 poděkování

Nápadeček

Příspěvek od sao »

Mě teďko tak napadlo a pro zjednodušení .
Umístit obě dvě kola na stejnou osu s tím , že jedno bude Skoro napevno přišroubováno k rámu . Skoro napevno proto , abych mohl celé zařízení během jízdy nastavit (myšleno něco jako fóra u benzíňáku) , potažmo s ním brzdit .
Jinak Rozjezd samo sebou roztlačením .
Možná se tento nápad podobá něčemu jinému , ale když mě to tak teď napadlo , tak jsem si dovolil to sem vsunout , takže moc nekamenovat .
:smoke:


Uživatelský avatar
Juranus
Zasloužilý člen
Příspěvky: 239
Registrován: úte 13 říj 2009 9:44
Bydliště: Brno

Re: Juranus

Příspěvek od Juranus »

martin11 píše: .........o zisk se rozdělíme...
Nějak jsi zamluvil ty clonky. Na nich to všechno záleží! (Je to hotový, jenom to dodělat).


____________________
S pozdravem: "Magnetickými motory za blaho lidstva"
Juranus
____________________
Uživatelský avatar
Juranus
Zasloužilý člen
Příspěvky: 239
Registrován: úte 13 říj 2009 9:44
Bydliště: Brno

Re: Nápadeček

Příspěvek od Juranus »

sao píše:Mě teďko tak napadlo a pro zjednodušení .
Umístit obě dvě kola na stejnou osu s tím , že jedno bude Skoro napevno přišroubováno k rámu . Skoro napevno proto , abych mohl celé zařízení během jízdy nastavit (myšleno něco jako fóra u benzíňáku) , potažmo s ním brzdit .
Jinak Rozjezd samo sebou roztlačením .
Možná se tento nápad podobá něčemu jinému , ale když mě to tak teď napadlo , tak jsem si dovolil to sem vsunout , takže moc nekamenovat .
:smoke:
Je to OpenSource (dále jen OS). Vymýšlej - maluj! :D


____________________
S pozdravem: "Magnetickými motory za blaho lidstva"
Juranus
____________________
Uživatelský avatar
spaceball
Zasloužilý člen
Příspěvky: 614
Registrován: úte 05 kvě 2009 20:25
Bydliště: 48°15'N 16°22'E

Re: Pro A(&F)

Příspěvek od spaceball »

Juranus píše:
spaceball píše: ..........ale většina funkčních vynálezů pochází z fatálního omylu.
To bych si už dnes nedovolil tvrdit. Myslím, že více jich pochází od lidí, kteří dokázali dobře pozorovat. Znamená to dívat se
a přemýšlet.
spaceball píše: Perendevův motor nemá klikový mechanismus, ale zatím má pořádnou kliku.
Mně se to nechce hledat, ale viděl jsem jakýsi jednoduchý stroj vzhledu jednoválcového motoru s klikovým mechanismem,
kde ve válci byly proti sobě orientované magnety, mezi které se zasouvala clonka, jejíž pohyb byl rovněž odvozen od
pohybu klikového mechanismu. Takový "magnetický parní stroj". Myslel jsem, že to je původní "perendev".
Ale je to jedno.
STEJNĚ TO NEMŮŽE FUNGOVAT

Mám na mysli "omyly" typu - jeden maník tak dlouho zlepšoval žárovku za účelem životnosti, až z toho vznikla elektronka -
pochopitelně že omylem a bez hlubších znalostí. Kdosi "chytrý" tu napsal, že kdyby se vynalezly úsporky v éře Edisona,
bylo by nám dobře. Jenže na co "dobře" osvětlená jeskyně, když bychom se nemohli bavit o tak závažném problému jakým
jsou MM přes počítač, který je důsledkem právě zmíněných elektronek (sčoty v tom také sehrály úlohu, ale nechť si zájemci
dohledají na netu). :P


Ty magnetické motory jsou naprosto stejné v principu a podle Autora designu se jim dávají jména. Perendev opravdu není
magnetický píst. :P


Spaceball Obrázek
_________________
To není průmyslové znečištění, co poškozuje naše životní prostředí. Jsou to nečistoty ve vzduchu a vodě, které za to mohou. G. W. Bush
martin11
Zasloužilý člen
Příspěvky: 4090
Registrován: čtv 17 led 2008 16:08
Dal: 384 poděkování
Dostal: 243 poděkování

Re: Juranus

Příspěvek od martin11 »

Juranus píše:
martin11 píše: .........o zisk se rozdělíme...
Nějak jsi zamluvil ty clonky. Na nich to všechno záleží! (Je to hotový, jenom to dodělat).

...clonky jsem nezamluvil....jen ti je vymlouvám.....je to blbost...už jsem to psal....tedy...není to blbost....jak kde....ale u tebe určitě.....nalistuj si magnetickou levitaci karbonu.....zajímavé.....dá se s tím stínit.....lepší než Fe...pro tvuj případ idealní....dokonce pro tebe není nic lepšího.....m11 :lol:


... věřím, že se " TO " povede ......
Uživatelský avatar
Juranus
Zasloužilý člen
Příspěvky: 239
Registrován: úte 13 říj 2009 9:44
Bydliště: Brno

Re: Pro A(&F)

Příspěvek od Juranus »

spaceball píše: ...................Perendev opravdu není magnetický píst. :P
Já myslel, že to dole je původní "perenděv":

Ale bohužel jsem objevil i to nad tím. Něco mi to silně připomíná. Probůh, nejsem první!
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


____________________
S pozdravem: "Magnetickými motory za blaho lidstva"
Juranus
____________________
Uživatelský avatar
poota
Zasloužilý člen
Příspěvky: 5830
Registrován: stř 26 zář 2007 22:23
Bydliště: Praha
Dal: 1692 poděkování
Dostal: 2418 poděkování

Re: Pro A(&F)

Příspěvek od poota »

Juranus píše:...Mnoem užitečnější by bylo třeba vymyslet variátor vhodný i pro větší výkony...
Variátor s převodem ozubenými koly je řešitelný relativně snadno, jenom je to trochu víc práce, než se přijde na to Jak. Ovšem je nutné počítat se ztrátami lehce vyššími, než má obvyklá dvouhřídelová převodovka. Výhodou je u něj tedy pouze to, že je možné trvale jezdit s minimálním přebytkem výkonu i při měnících se podmínkách.
K Tvému MM - chováš se úplně stejně, jako ostatní zveřejňovatelé - v nákresech děláš úmyslně chyby, aby to nikomu, kdo to bude replikovat, nechodilo. Neříkej mi, že Ti není jasné, proč nemohou fungovat ty clony přesně takové, jak jsi je nakreslil. A že ty pólové nástavce, které jsi tam "zapomněl" nakreslit, jsou úplně zbytečné.
Zdravím - poota


Dr.Ont Geront Senilisimus/GeroDront/DeGe
Uživatelský avatar
Juranus
Zasloužilý člen
Příspěvky: 239
Registrován: úte 13 říj 2009 9:44
Bydliště: Brno

Re: Pro A(&F)

Příspěvek od Juranus »

poota píše:
Juranus píše:...Mnoem užitečnější by bylo třeba vymyslet variátor vhodný i pro větší výkony...
Variátor s převodem ozubenými koly je řešitelný relativně snadno, jenom je to trochu víc práce, než se přijde na to Jak. Ovšem je nutné počítat se ztrátami lehce vyššími, než má obvyklá dvouhřídelová převodovka. Výhodou je u něj tedy pouze to, že je možné trvale jezdit s minimálním přebytkem výkonu i při měnících se podmínkách.
K Tvému MM - chováš se úplně stejně, jako ostatní zveřejňovatelé - v nákresech děláš úmyslně chyby, aby to nikomu, kdo to bude replikovat, nechodilo. Neříkej mi, že Ti není jasné, proč nemohou fungovat ty clony přesně takové, jak jsi je nakreslil. A že ty pólové nástavce, které jsi tam "zapomněl" nakreslit, jsou úplně zbytečné.
Zdravím - poota
Poota, Poota. Ty mě podezíráš z lišáctví. Ale já to tu neuvedl jako konstrukční návod. Je to jen ideový námět!

Jo, a ten variátor s ozubenými koly by mě moc zajímal. Nemáš odkaz? Aby nedošlo k mýlce. Nemyslím automatickou převodovku, ale variátor s plynulou změnou převodového poměru! Měnit plynule počet zubů nebude asi jednoduché. Jedině něco na principu harmonických převodovek, kde by se malé skoky nemusely poznat.


____________________
S pozdravem: "Magnetickými motory za blaho lidstva"
Juranus
____________________
martin11
Zasloužilý člen
Příspěvky: 4090
Registrován: čtv 17 led 2008 16:08
Dal: 384 poděkování
Dostal: 243 poděkování

relax

Příspěvek od martin11 »

poota píše:
Juranus píše:...Mnoem užitečnější by bylo třeba vymyslet variátor vhodný i pro větší výkony...
Variátor s převodem ozubenými koly je řešitelný relativně snadno, jenom je to trochu víc práce, než se přijde na to Jak. Ovšem je nutné počítat se ztrátami lehce vyššími, než má obvyklá dvouhřídelová převodovka. Výhodou je u něj tedy pouze to, že je možné trvale jezdit s minimálním přebytkem výkonu i při měnících se podmínkách.
K Tvému MM - chováš se úplně stejně, jako ostatní zveřejňovatelé - v nákresech děláš úmyslně chyby, aby to nikomu, kdo to bude replikovat, nechodilo. Neříkej mi, že Ti není jasné, proč nemohou fungovat ty clony přesně takové, jak jsi je nakreslil. A že ty pólové nástavce, které jsi tam "zapomněl" nakreslit, jsou úplně zbytečné.
Zdravím - poota
...pro Poota....ber toto vlákno ...jako jakési ...Juranoviště....výbuch nahromaděné energie jakého si "sysifa"...prostě relax ke kávičce....
...panáček si myslí , že jako nás tady...myslím na foru zachrání...nebo že budeme vymejšlet převodovky...... :roll:

...pro juranus.....cílem tohoto Fora "energie u pramene" je hledání alternativních , eventuelně usporných energií.... :idea: m11 :lol:


... věřím, že se " TO " povede ......
Uživatelský avatar
Juranus
Zasloužilý člen
Příspěvky: 239
Registrován: úte 13 říj 2009 9:44
Bydliště: Brno

Re: relax

Příspěvek od Juranus »

martin11 píše:
poota píše:
Juranus píše:...Mnoem užitečnější by bylo třeba vymyslet variátor vhodný i pro větší výkony...
Variátor s převodem ozubenými koly je řešitelný relativně snadno, jenom je to trochu víc práce, než se přijde na to Jak. Ovšem je nutné počítat se ztrátami lehce vyššími, než má obvyklá dvouhřídelová převodovka. Výhodou je u něj tedy pouze to, že je možné trvale jezdit s minimálním přebytkem výkonu i při měnících se podmínkách.
K Tvému MM - chováš se úplně stejně, jako ostatní zveřejňovatelé - v nákresech děláš úmyslně chyby, aby to nikomu, kdo to bude replikovat, nechodilo. Neříkej mi, že Ti není jasné, proč nemohou fungovat ty clony přesně takové, jak jsi je nakreslil. A že ty pólové nástavce, které jsi tam "zapomněl" nakreslit, jsou úplně zbytečné.
Zdravím - poota
...pro Poota....ber toto vlákno ...jako jakési ...Juranoviště....výbuch nahromaděné energie jakého si "sysifa"...prostě relax ke kávičce....
...panáček si myslí , že jako nás tady...myslím na foru zachrání...nebo že budeme vymejšlet převodovky...... :roll:

...pro juranus.....cílem tohoto Fora "energie u pramene" je hledání alternativních , eventuelně usporných energií.... :idea: m11 :lol:
Díky Martine za zastání! Nechci nikoho proboha zachraňovat. Takové ambice si nedělám. Ale jsou tu evidentně hlavy hloubavé, tak jsem toho chtěl využít (nebo zneužít? To snad ne!).

Chlapi, dělejte, co musíte!

BTW
Ta převodovka by ale taky ušetřila dost energie. A nejlepší je ta energie, co se vůbec vyrobit nemusí, protože ostatní se spotřebovává a končí v pekle - teda v teple. A otepluje nám pak planetu. Takže, prosím vás, až narazíte na vydatný zdroj VE, buďte soudní. Lidstvo, jako celek, soudné není vůbec, vrhne se na VE a rozpustí se nám pak polární čepičky. K nám ta voda sice nedosáhne (konečně doceníme praotce Čecha), ale nesmíme být sobečtí.
ZELENÉ VE ZDAR!


____________________
S pozdravem: "Magnetickými motory za blaho lidstva"
Juranus
____________________
Uživatelský avatar
poota
Zasloužilý člen
Příspěvky: 5830
Registrován: stř 26 zář 2007 22:23
Bydliště: Praha
Dal: 1692 poděkování
Dostal: 2418 poděkování

Re: Pro A(&F)

Příspěvek od poota »

Juranus píše:Jo, a ten variátor s ozubenými koly by mě moc zajímal. Nemáš odkaz? Aby nedošlo k mýlce. Nemyslím automatickou převodovku, ale variátor s plynulou změnou převodového poměru! Měnit plynule počet zubů nebude asi jednoduché. Jedině něco na principu harmonických převodovek, kde by se malé skoky nemusely poznat.
S odkazem Tě zklamu, protože nikde žádný není, neexistuje o tom ani zmínka v literatuře a ani patentový spis. Měnit plynule počet zubů nejenže není jednoduché, je to dokonce přímo nemožné. Ani já jsem neměl na mysli stupňovou převodovku, která jenom nějakým způsobem překlenovává ty "schody", byť třeba jenom malé. Variátorem rozumím zcela plynulou změnu převodu, tedy jakékoli otáčky na vstupním hřídeli proti jakýmkoli otáčkám na výstupním hřídeli. Výkon na výstupu je stejný, jako na vstupu, samozřejmě zmenšený o mechanické ztráty - mění se pouze otáčky a kroutící moment.
Zdravím - poota


Dr.Ont Geront Senilisimus/GeroDront/DeGe
Uživatelský avatar
Juranus
Zasloužilý člen
Příspěvky: 239
Registrován: úte 13 říj 2009 9:44
Bydliště: Brno

Re: Pro A(&F)

Příspěvek od Juranus »

poota píše:
Juranus píše:Jo, a ten variátor s ozubenými koly by mě moc zajímal. Nemáš odkaz? Aby nedošlo k mýlce. Nemyslím automatickou převodovku, ale variátor s plynulou změnou převodového poměru! Měnit plynule počet zubů nebude asi jednoduché. Jedině něco na principu harmonických převodovek, kde by se malé skoky nemusely poznat.
S odkazem Tě zklamu, protože nikde žádný není, neexistuje o tom ani zmínka v literatuře a ani patentový spis. Měnit plynule počet zubů nejenže není jednoduché, je to dokonce přímo nemožné. Ani já jsem neměl na mysli stupňovou převodovku, která jenom nějakým způsobem překlenovává ty "schody", byť třeba jenom malé. Variátorem rozumím zcela plynulou změnu převodu, tedy jakékoli otáčky na vstupním hřídeli proti jakýmkoli otáčkám na výstupním hřídeli. Výkon na výstupu je stejný, jako na vstupu, samozřejmě zmenšený o mechanické ztráty - mění se pouze otáčky a kroutící moment.
Zdravím - poota
OK, pak to chápeme stejně! :D Díky


____________________
S pozdravem: "Magnetickými motory za blaho lidstva"
Juranus
____________________
Zamčeno

Zpět na „Černá díra“