Aktuálně: Nový finanční systém - SPDR nabízí doživotní měsíční rentu, oddlužení. financování vlastních projektů. Více zde...
Město Krnov - Přímá pomoc jedné domácnosti postižené povodní. Více zde...
Město Krnov - Přímá pomoc jedné domácnosti postižené povodní. Více zde...
AUTO..na vodu
Nějak si přehlídnul, že spalováním vodíku/BP dojdeme opět k vodě, resp. k vodní páře.
Hele a ty nevíš, že nemocnejm s plícema se dává dejchat vodní mlha a že třeba mrkev ve vodní mlze roste 3,1415926x rychleji než za normálních podmínek?
P.S. odborníci se stále hádají, jestli to je 3,1415926x anebo 3,1415927x. Zatím je to kontumačně, já se přikláním k prvému údaji.
Hele a ty nevíš, že nemocnejm s plícema se dává dejchat vodní mlha a že třeba mrkev ve vodní mlze roste 3,1415926x rychleji než za normálních podmínek?
P.S. odborníci se stále hádají, jestli to je 3,1415926x anebo 3,1415927x. Zatím je to kontumačně, já se přikláním k prvému údaji.
Naposledy upravil(a) habana dne čtv 13 zář 2007 20:50, celkem upraveno 1 x.
Naspäť k podstate: Vie niekto o KONKRÉTNOM prípravku, poskytovateľovi, firme, ktorá sa zaoberá ochrannými povlakmi aj na motory? Hovorilo sa o teflóne, viem, že sa používa aj keramika, na nemeckých stránkach je plno inzerátov, len u nás akosi "schcíp pes..." Reči, ako: "najprv doriešiť produkciu vodíka..." nikam nevedú, ak nemám perspektívu využitia motoru s takýmto palivom dlhšie ako na 500 km bez toho, aby sa mi rozpadol hrdzou, tak to berie chuť do akéhokoľvek bádania
Pre všetkých, ktorí pochybujú o tom, či to je vôbec reálne, niekoľko links:
http://waterfuel.100free.com/index.html
http://www.switch2hydrogen.com/h2.htm
http://www.waterfuelconverters.com/index.html
http://waterfuel.100free.com/index.html
http://www.switch2hydrogen.com/h2.htm
http://www.waterfuelconverters.com/index.html
voda ako palivo
dostal sa mi do rúk zaujímavý článok.....
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 3133
- Registrován: stř 24 led 2007 0:52
- Dal: 5 poděkování
- Dostal: 28 poděkování
Voda je to, co zbylo po horení
Predešlý príspevek zavádí novou definici horení. Pokud je horení neco jako oxidace, pak voda normálne nehorí, protože voda už je produktem shorení. Dále se pri horení predpokládá, že pri nem bude získáno více energie, než se dodá. Voda by mohla horet netradične jenom tak, že se dodá další energie, a produkt bude peroxid vodíku. To je však spor s tím, že od horení se prebytek energie očekává. To, co horí na obrázcích není voda, ale všechno možné kolem ní, pokud se dá o horení mluvit.
-
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 1719
- Registrován: úte 09 led 2007 12:49
- Bydliště: Praha
- Dal: 1 poděkování
- Dostal: 20 poděkování
- Kontaktovat uživatele:
+pro WSM
jsm Ti přidal já, anžto jsi Velký pokušitel, ale zatím se nedám, a tu ocelovou konev od mléka nechám jako nádobu na olej jak byla dosud, leda že by jí někdo ode mně chtěl. Je sice pozinkovaná .........
K.
K.
-
- Stálý člen
- Příspěvky: 28
- Registrován: pát 09 lis 2007 4:09
- Dostal: 1 poděkování
Re: +pro WSM_poštívajícího
THX (za toho big pokušitele)Karel m píše:jsm Ti přidal já, anžto jsi Velký pokušitel, ale zatím se nedám, a tu ocelovou konev od mléka nechám jako nádobu na olej jak byla dosud, leda že by jí někdo ode mně chtěl. Je sice pozinkovaná .........
K.
PS: Vždyť tu bandasku na oil bys tam pořád mohl mít klidně dál, ale huš z větší části naplněnou vodou . Jenom bys asi nejspíše musel vyměnit motor. Neb do "chrochtadla" jsem to prozatím ještě nezkoušel. Ale na to snad časem také donde (a láká mě to a moc)
-
- Stálý člen
- Příspěvky: 28
- Registrován: pát 09 lis 2007 4:09
- Dostal: 1 poděkování
Re: KEXIKU POZOR
Tuto větu beru zpět. Sorry. . Nějak jsem při tom prokousávání se přehlédl vlákno http://www.upramene.cz/forum/viewtopic. ... highlight= do kterého shodou okolností dnes přibyl nový příspěvek. Tak jo.WhileShewrMen píše:Není mi známo, že by se někdo z lidí na zdejším fóru zabýval touto technologií.
-
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 407
- Registrován: ned 20 srp 2006 15:33
- Bydliště: Praha
- Dostal: 2 poděkování
WhileShewrMen
Mimo téma (offtopic)
"Šérmene",kde zase lítáš,čekal jsem diskusi hodnou spisovatele a ono nic
-
- Stálý člen
- Příspěvky: 28
- Registrován: pát 09 lis 2007 4:09
- Dostal: 1 poděkování
Re: WhileShewrMen
Mimo téma (offtopic)
Promiň, ale poslední dobou se (mi) totálně všechno sere. Během dvou týdnů jsem přišel o dva velmi blízké lidi, které jsem měl moc rád. Jedna prima kamarádka dobrovolně odešla na "druhý břeh", aniž by nám ale řekla proč. Pořád si kladu otázku (a asi nejenom já), jestli jsme se my ostatní neměli víc ptát na to, jestli ji něco hodně moc netrápí (nějaké náznaky tam byly, ale nechtěla o nich vůbec mluvit). Navíc jsem ještě do toho všeho ukončil skoro pětiletou známost. Navždy a definitivně. V mém životě jsou totiž již karty dávno rozdané a týhle bezva holčině jsem svojí přítomností jenom znesnadňoval ten její život co má ještě před sebou. Navíc se mi poslední dobou vracejí skoro jenom pořád nějakéty odkazy prohřešků z minulosti. Zkrátka poslední rok nestál skoro za nic. Až vystřízlivím, tak budeme pokračovat v načatých diskuzích. Ale zatím na to nemám. Dej mi prosím ještě malou chvíli času. Dík. Azatím čau. WSMNovák píše:"Šérmene",kde zase lítáš,čekal jsem diskusi hodnou spisovatele a ono nic
Rotační motor
Mimo téma (offtopic)
Dobrý den pane Nováku,
rád bych s s Vámi vyměnil nějaký ten e-mail ohl. toho zájmu o rotační motor. Zabývám se obdobnou problematikou, ale nemám žádný další prostor pro dialog jen na fóru. Třeba by Vás ale moje informace mohly zaujmout. Moje adresa je mve(zavináč)volny(tečka)cz
Děkuji, W.
rád bych s s Vámi vyměnil nějaký ten e-mail ohl. toho zájmu o rotační motor. Zabývám se obdobnou problematikou, ale nemám žádný další prostor pro dialog jen na fóru. Třeba by Vás ale moje informace mohly zaujmout. Moje adresa je mve(zavináč)volny(tečka)cz
Děkuji, W.
Mimo téma (offtopic)
Dobrý den,
nejste právě Vy tím, kdo se zajímá hlouběji o problematiku vyšší účinnosti klasických spalovacích motorů, a nejen hned z pozice odborníka, ale třeba i jen jako fandy, nadšence apod.? Jsem totiž autorem jednoho vynálezu (dosud ale nepatentovaného), který přinese převrat u klasických spalovacích motorů (snad tedy i v celosvětovém měřítku). Vynález jsem ovšem dokončil jen do stádia řekněme definování teoretických principů (tj. při použití všech mi známých fyzikálních zákonitostí), jelikož pro ostatní kroky už nemám potřebné vybavení a ani kontakty. Bohužel ale nemám ani další prostor pro dialog na fóru. Třeba by Vás ale moje informace mohly zaujmout a později třeba i ostatní přispěvovatele fóra. Moje adresa je mve(zavináč)volny(tečka)cz
Děkuji, W.
nejste právě Vy tím, kdo se zajímá hlouběji o problematiku vyšší účinnosti klasických spalovacích motorů, a nejen hned z pozice odborníka, ale třeba i jen jako fandy, nadšence apod.? Jsem totiž autorem jednoho vynálezu (dosud ale nepatentovaného), který přinese převrat u klasických spalovacích motorů (snad tedy i v celosvětovém měřítku). Vynález jsem ovšem dokončil jen do stádia řekněme definování teoretických principů (tj. při použití všech mi známých fyzikálních zákonitostí), jelikož pro ostatní kroky už nemám potřebné vybavení a ani kontakty. Bohužel ale nemám ani další prostor pro dialog na fóru. Třeba by Vás ale moje informace mohly zaujmout a později třeba i ostatní přispěvovatele fóra. Moje adresa je mve(zavináč)volny(tečka)cz
Děkuji, W.
-
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 328
- Registrován: stř 17 led 2007 1:59
- Dostal: 1 poděkování
-
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 1546
- Registrován: čtv 01 lis 2007 8:41
- Bydliště: Trnavský kraj
- Dal: 2 poděkování
- Dostal: 1 poděkování
Nechcem zakladať nové vlákno, preto otázku dávam sem:
Má niekto skúsenosť s pripojením vyvíjača k saniu motora TURBO DIESEL ? pripojenie k benzínovým motorom i k hladkému dieslu je, ako za zdá, bezproblémové. Sanie svojim podtlakom zabezpečí púdenie zmesi BP do valca. Ako je to však pri motoroch turbo, kde sú iné tlakové pomery v sacej vetve?
Má niekto skúsenosť s pripojením vyvíjača k saniu motora TURBO DIESEL ? pripojenie k benzínovým motorom i k hladkému dieslu je, ako za zdá, bezproblémové. Sanie svojim podtlakom zabezpečí púdenie zmesi BP do valca. Ako je to však pri motoroch turbo, kde sú iné tlakové pomery v sacej vetve?