Panáčku, a ta tvá houževnatost a práce je lezení po fórech, kde se zaregistruješ a sekáš machry, že jezdíš s úsporou 50% paliva, přičemž svá tvrzení nemáš čím doložit?Mim píše:Běž se historicky znemožnit jinam....tady o tebe fakt nikdo nestojí...pokud najdeš jednoho, dám ti bod...nebo dva...Víš, není to tak složité, abys to neudělal sám...jen trochu snahy...tu nemáš. Navíc s tebou není žádná debata, když nic nevíš a nic neprostuduješ. Prostě jsi velmi, velmi hloupý člověk, který nestojí díky své omezenosti za námahu....
Víš, všechny lidi, kteří na tomhle fóru předávají skutečné informace to stálo spoustu námahy a odříkání...to ty nejsi....proč ti sdělovat těžce nabyté...ale ještě jinak.....z hlouposti se vykoupíš pouze studiem, houževnatostí a prací....TAK ALESPOŇ ZAČNI!!!!!!!
Bez základních technických znalostí těžko vůbec porozumíš funkcím složitějších zařízení, natož abys sám dělal nějaké účinné úpravy.
* * *
Jedna ukázka z jiného fóra:
"..Chci-li šetřit, musím nedříve přezbrojit.Buď seřídím generátor na odběr do 30A a otestuju zda mi produkce při této zátěži stačí a nebo to udělám brutálněji a nainstaluji silnější nebo druhý alternátor. v prvním případě má palubní síť nějaký odběr, který zajišťuje baterie v součinnosti s alternátorem.Pokud je baterie nasycená, dává alternátor vše do kostry,to asi víte. Tam se tedy dá spočítat na kolik můj altík stačí.Nestačí-li je tu možnost druhá.Nic na tom nemění skutečnost, že plyn zvyšuje výkon a tudíž nemusím přidávat víc na pedál. Udělám videotest o spotřebě speciálně pro Vás. Zatím se příliš nevzušujte teorií, ona praxe je důležitější..."
*
Hezký šplechty, pane šetřič.
Hlavně "..dává alternátor vše do kostry.." - z toho fakt profesionalita září.
Nasyp si do motoru mpg tabletky, ty ouško: