Aktuálně: Nový finanční systém - SPDR nabízí doživotní měsíční rentu, oddlužení. financování vlastních projektů. Více zde...
Město Krnov - Přímá pomoc jedné domácnosti postižené povodní. Více zde...
Město Krnov - Přímá pomoc jedné domácnosti postižené povodní. Více zde...
TRkové řady vyvíječů
Moderátor: sao
Pego-motor
Pego:
Kdyz tak pocitam, je tam uz 15000km (TR 4 bifi sekce, orig sao plexi, 0,8mm nerez, podbublane, 12V).
Motor si jenom pochutnava...
Pro Pego-
Chtěl jsem se zeptat na otáčkový rozsah-teda jestli lze uvažovat
i otáčkové pole dejme tomu do 5,5tis/či víc/-čili třeba typicky maloobjemový japonci...+ problémy předstihu-nejsou cítit ?
Kdyz tak pocitam, je tam uz 15000km (TR 4 bifi sekce, orig sao plexi, 0,8mm nerez, podbublane, 12V).
Motor si jenom pochutnava...
Pro Pego-
Chtěl jsem se zeptat na otáčkový rozsah-teda jestli lze uvažovat
i otáčkové pole dejme tomu do 5,5tis/či víc/-čili třeba typicky maloobjemový japonci...+ problémy předstihu-nejsou cítit ?
- Pego
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 612
- Registrován: sob 05 dub 2008 19:46
- Dal: 29 poděkování
- Dostal: 19 poděkování
Re: Pego-motor
Mam doma este jeden Ignis 1.3 VVT 96koni, tam sem to zatim neskosel... ten toci do 6500, potom natoupi omezovac... Jinak u P205 4-ka normalne do 100-110km/h a ke konci pokles vykonu, ted 3-ka do 100, 4-ka do 120km/h zive. Otackomer neni ve vybave.Anonymous píše:Pego:
Kdyz tak pocitam, je tam uz 15000km (TR 4 bifi sekce, orig sao plexi, 0,8mm nerez, podbublane, 12V).
Motor si jenom pochutnava...
Pro Pego-
Chtěl jsem se zeptat na otáčkový rozsah-teda jestli lze uvažovat
i otáčkové pole dejme tomu do 5,5tis/či víc/-čili třeba typicky maloobjemový japonci...+ problémy předstihu-nejsou cítit ?
-
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 4090
- Registrován: čtv 17 led 2008 16:08
- Dal: 384 poděkování
- Dostal: 243 poděkování
Re: sao-tepelné poměry na ventilech
...jen dotaz...možná sem nepatří...ale... jaké jsou tepelné podmínky v motorech na VODÍK...???..Anonymous píše:Ještě pár prostých čísel, které ukazují na závažnost problému.
Teploty na ventilech
a /benzínový motor
sací 300-500stC
výfukový 850stC
b/ vznětový
sací 300-500
výfukový 600-800/T/
Teplotní mez pro použitý materiál je 880stC,
při vyšší teplotě dochází k deformaci.
Čili-příliš velká vůle /tepelná/na ventilech není...
.http://www.etrend.sk/auto/auto-novinky/ ... 57290.html
dotaz s ohledem na tuto zprávu...
...nebo jsem špatně pochopil...a auto má palivový článek , který vyrábí elektřinu a auto je elektrické.....???.....martin11
už jsem si odpověděl....
http://digiweb.ihned.cz/c4-10122500-334 ... ovat-vodik
autobus bude elektrickej.....
Nejsem si jistej , ale když jsem tomu něvěnoval až takovou pozornost , tak bych řek že Elektrickej .
... věřím, že se " TO " povede ......
Me Prekvapeni
Ted tak prochazim pribuzne stranky a co jsem nenasel - cely serial mych fotek ze stavby TRk.Jsem ted rad,ze jsem to nafotil a ze to slouzi jako pomucka pro dalsi blazny kteri treba neznaji nase forum
http://fem7.uniag.sk:8880/kexo/node/56
http://fem7.uniag.sk:8880/kexo/node/56
Zabili Kenyho!!!PARCHANTI!!!!
- KEXIK
- Starší člen
- Příspěvky: 171
- Registrován: čtv 23 lis 2006 17:59
- Bydliště: Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Me Prekvapeni
Ale pozname Vás nechcelo sa mi to spracovavat cele odzaciatku ked to tu uz je.puch píše:Ted tak prochazim pribuzne stranky a co jsem nenasel - cely serial mych fotek ze stavby TRk.Jsem ted rad,ze jsem to nafotil a ze to slouzi jako pomucka pro dalsi blazny kteri treba neznaji nase forum
http://fem7.uniag.sk:8880/kexo/node/56
VE je buducnost ale malo ludi to chape
informacie,schemy,foto o vyvijacoch http://www.h2o-energia.wz.cz
informacie,schemy,foto o vyvijacoch http://www.h2o-energia.wz.cz
Re: Pego-motor
Waterova Skodovka 120 : 2-ka 80, 3-ka 120, 4-ka nemame kde rozgulat, cisto na benzin bez sporica. Je to stara masina, kde sa hrabu nove auta s elektronikov - šmejdy!!!!Pego píše:Mam doma este jeden Ignis 1.3 VVT 96koni, tam sem to zatim neskosel... ten toci do 6500, potom natoupi omezovac... Jinak u P205 4-ka normalne do 100-110km/h a ke konci pokles vykonu, ted 3-ka do 100, 4-ka do 120km/h zive. Otackomer neni ve vybave.Anonymous píše:Pego:
Kdyz tak pocitam, je tam uz 15000km (TR 4 bifi sekce, orig sao plexi, 0,8mm nerez, podbublane, 12V).
Motor si jenom pochutnava...
Pro Pego-
Chtěl jsem se zeptat na otáčkový rozsah-teda jestli lze uvažovat
i otáčkové pole dejme tomu do 5,5tis/či víc/-čili třeba typicky maloobjemový japonci...+ problémy předstihu-nejsou cítit ?
- Pego
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 612
- Registrován: sob 05 dub 2008 19:46
- Dal: 29 poděkování
- Dostal: 19 poděkování
Re: Pego-motor
Ma taky uz 332 000 km bez generalky a po 21-ti letech puvodni lak??? Rychlost samozrejme zavisi od prevodoveho pomeru...Eter píše:Waterova Skodovka 120 : 2-ka 80, 3-ka 120, 4-ka nemame kde rozgulat, cisto na benzin bez sporica. Je to stara masina, kde sa hrabu nove auta s elektronikov - šmejdy!!!!Pego píše:Mam doma este jeden Ignis 1.3 VVT 96koni, tam sem to zatim neskosel... ten toci do 6500, potom natoupi omezovac... Jinak u P205 4-ka normalne do 100-110km/h a ke konci pokles vykonu, ted 3-ka do 100, 4-ka do 120km/h zive. Otackomer neni ve vybave.Anonymous píše:Pego:
Kdyz tak pocitam, je tam uz 15000km (TR 4 bifi sekce, orig sao plexi, 0,8mm nerez, podbublane, 12V).
Motor si jenom pochutnava...
Pro Pego-
Chtěl jsem se zeptat na otáčkový rozsah-teda jestli lze uvažovat
i otáčkové pole dejme tomu do 5,5tis/či víc/-čili třeba typicky maloobjemový japonci...+ problémy předstihu-nejsou cítit ?
-
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 407
- Registrován: ned 20 srp 2006 15:33
- Bydliště: Praha
- Dostal: 2 poděkování
Sao
Tady se trochu oteplilo a mě to nedalo a nalil jsem destilku_hornbach do spořiče. Docela pěkně jsem to pohnojil.Líná mrcha,nejede to!!
Dám tomu trochu času a snad se z toho zimního spánku probere.A jestli ne,tak se zase vrátím k "sucháči"!!!
Ono se to probere
Dám tomu trochu času a snad se z toho zimního spánku probere.A jestli ne,tak se zase vrátím k "sucháči"!!!
Ono se to probere
Trk
Taky jsem to vcera nalil a chvili to jede fajn a chvili nic moc-pockame jak se to vyvrbi.Asi divna destilka-prosvita mi zarovka.
Zabili Kenyho!!!PARCHANTI!!!!
-
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 407
- Registrován: ned 20 srp 2006 15:33
- Bydliště: Praha
- Dostal: 2 poděkování
už to frčí
Vypadá to,že to zase frčí jak má,tedy s tou vodou.Musí se to ale celé přeladit.Takže pokud nepřijdou nějaké mrazy,tak pro mně začala zase "mokrá sezóna"!
Tak vidíš -- a Je To . Jakmile se to jenom trochu chytne , tak to vždycky naskočí .
Sem tak uvažoval , že by to bylo nejlepší uchytnout přímo na motor , aby to spolu souznělo .
Tak vidíš -- a Je To . Jakmile se to jenom trochu chytne , tak to vždycky naskočí .
Sem tak uvažoval , že by to bylo nejlepší uchytnout přímo na motor , aby to spolu souznělo .
- laik
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 858
- Registrován: sob 23 úno 2008 21:41
- Bydliště: Brno
- Dal: 36 poděkování
- Dostal: 43 poděkování
- Kontaktovat uživatele:
Zdravím
Zase su tady ,jste rádi.........(ne nemusíte hned vypínat pc)
Jaro je tady,tak sem ten svuj chaoticky motanej dráťák taky hodil do auta.
Voda je už trošku zabarvená, ale už je tam od prosince tak pár dní ještě vydrží. ,
Zapojení na doporučení přes žárovku, odběr 0,2A ,bez žárovky odběr 2A.
Snad něčemu moc neva že to mám v drátěnym košu???(aby to pěkně stálo)....
Zapojení za filtr je tam několik vývodu a jeden nepoužívanej a nevím k čemu je,nemám návod, je to peugeot 309 1,1i(v tom autě je vubec všude plno plonkovních konektoru a hadiček,ale prej je to normální)
Je tam taky ještě jeden podtlakovej vývod pod karbecem,(kam sem to puvodně uvažoval zapojit) ale ten je hadičkou propojenej zpátky do sání (přípojka vedle te moji nové plastové hadičky ta druhá černá hadicka) trošku nechápu proč je to tak propojený ale když to jede tak to neřeším.
Pořád mě není jasný,jestli když to mám připojený přes žárovku má ona svítit(slabě ale svítí) nebo ne?....Zkrat tam nebude, když to vytahuju ven tak to postupně zhasíná.
Tak přeji všem at to frčí
a hezkej večer...(no a jaro samozřejmě taky )
Jaro je tady,tak sem ten svuj chaoticky motanej dráťák taky hodil do auta.
Voda je už trošku zabarvená, ale už je tam od prosince tak pár dní ještě vydrží. ,
Zapojení na doporučení přes žárovku, odběr 0,2A ,bez žárovky odběr 2A.
Snad něčemu moc neva že to mám v drátěnym košu???(aby to pěkně stálo)....
Zapojení za filtr je tam několik vývodu a jeden nepoužívanej a nevím k čemu je,nemám návod, je to peugeot 309 1,1i(v tom autě je vubec všude plno plonkovních konektoru a hadiček,ale prej je to normální)
Je tam taky ještě jeden podtlakovej vývod pod karbecem,(kam sem to puvodně uvažoval zapojit) ale ten je hadičkou propojenej zpátky do sání (přípojka vedle te moji nové plastové hadičky ta druhá černá hadicka) trošku nechápu proč je to tak propojený ale když to jede tak to neřeším.
Pořád mě není jasný,jestli když to mám připojený přes žárovku má ona svítit(slabě ale svítí) nebo ne?....Zkrat tam nebude, když to vytahuju ven tak to postupně zhasíná.
Tak přeji všem at to frčí
a hezkej večer...(no a jaro samozřejmě taky )
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Jsem svobodný, protože dělám to co chci a ne to co musím......
- Pego
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 612
- Registrován: sob 05 dub 2008 19:46
- Dal: 29 poděkování
- Dostal: 19 poděkování
Re: Zdravím
Milej zlatej, studuj a odpajej - to kams to pichnul, ty 2 pripoje trcici ze sani, je regulace sani vzduchu (teply/studeny). Uvnitr je teplotni spinac, ktery pri nizsi teplote vzduchu v sani otevre a tim pusti pres sebe podtlak do podtlakove klapky prepinajici vzduch od plechu nad vyfukem. (Kde je ten ted zapojen????) Takze ti bude bublat jenom pri nizkych teplotach.laik píše:Zase su tady ,jste rádi.........(ne nemusíte hned vypínat pc)
Mrkni prosim http://www.upramene.cz/forum/album_pic.php?pic_id=205 ten Y je spravny bod na napojeni u techhle francouzu - je to regulovany podtlak systemu PCV (Positive crankcase ventilation) vedouci primo pod klapku do sani - a drzi stabilne take na Fordech (viz. Petr 111/'87 escort).
Doufam, ze sem se vyjadril dost jasne, kdyz ne, pisni na SZ.
EDIT: přidávám popis na obrázku, dyž pošleš foto tvého - komplet, popíšu.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 2448
- Registrován: pát 25 lis 2005 14:32
- Bydliště: Liberec
- Dal: 471 poděkování
- Dostal: 212 poděkování